A kormány és a szakmai szervezetek egyetértenek abban, hogy túltelített a hazai taxispiac, különösen a fővárosban.
Fluor Tomi a jelek szerint végleg elhagyja Budapestet és a nyüzsgő, városi életét egy sokkal nyugodtabbra cseréli. A zenész ugyanis a Balaton mellett vásárolt most magának ingatlant közvetlenül gyermekkori barátja otthona mellett.
Fluor Tomi egy következő életszakaszba lépett, amikor is már csendre és nyugalomra vágyik. A zenész ugyanis a Balatonnál, egészen pontosan Balatonakarattya környékén vásárolt magának egy ingatlant, aminek a felújítási munkái még mindig folynak.
Arról nem beszélt az IstenEstben Fluor, hogy a fővárost végleg hatra hagyja-e, illetve mi történt az itteni otthonával, az azonban kiderült, hogy az egyik gyerekkori barátja mellett talált olcsón egy nyaralót, aminek a felújítását a barátja felügyeli. Ő ugyanis nem járt arra, mióta megvette a házat.
Minden sokkal lassabb és drágább, mint amire számítasz. Igazából soha nem készül el, cserébe az összes pénzedet belerakod
– mondta el a zenész.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








