A spanyol fogyasztóvédelmi minisztérium közleménye szerint az Airbnb 65 122 hirdetése sértette meg a fogyasztóvédelmi szabályokat.
A szabályozás miatt meg akarták tudni, mennyi sekély kút van, de inkább marad az amnesztia.
Megszűnik a háztartási, kerti kutak és a mezőgazdasági öntözésre használt kutak létesítésekor jelenleg szükséges bejelentési kötelezettség, engedélyeztetésre sem lesz szükség - erről a napi.hu írt. Januártól a korábban engedély nélkül létesített sekély kutak automatikusan szabályosnak minősülnek.
Korábban a minisztérium fel akarta mérni, hogy pontosan mennyi kiskút lehet az országban, a szabályozatlanság és a sok engedély nélküli kút ugyanis komoly terhet rótt a vízgazdálkodásra. Mostanra viszont a tárca álláspontja is megváltozott: mint közölték, felmérhetetlen mennyiségű a kutak száma a magánháztartásoknál és a nyaralókban.
Januártól sem kell tehát bejelenteni azokat az új, vagy már meglévő kutakat, amelyek
- mélysége nem haladja meg az 50 métert;
- nem érintik az első vízzáró réteget;
- háztartási és mezőgazdasági használatra szolgálnak;
- és vízkészlet-védelmi szempontból nem védendő területen találhatók.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








