Karácsonyi nagyinterjúnkban Szilágyi Áronnal nem a vívásról beszélgettünk, hanem mindarról, ami mögötte van.
A 3-as metró felújításának kezdetével kevesebb metróra és kevesebb metróvezetőre van szükség a vonalon. Az így felszabadult munkaerőt a vállalat tesztekhez és más vonalak ellátásához használja fel - írja az Index.
A rekonstrukció kezdete óta, azzal összefüggésben egyetlen metró járművezető munkaviszonyát sem szüntette meg a BKV. A felújítások okán felszabadult munkaerőt pedig a vállalat különböző módokon hasznosítja.
Szükség van plusz járművezetőkre például a folyamatosan érkező felújított orosz metrók próbafutásához. Ezen felül a Lehel téri ideiglenes végállomáson a szerelvényeknek nagyon rövid idejük van megfordulniuk, így a BKV létrehozott egy úgynevezett fordítóbrigádot, akik a szerelvény beérkezésekor beugranak a metróba, és megfordítják azt, addig míg a jármű sofőrje át nem sétál a peron egyik végéről a másikra.
Nem utolsó sorban pedig a 2-es metró vonalán is létszámhiány van, így ezt a 3-asról felszabadult vezetőkkel töltik fel, akiknek azonban egy fél éves képzésen be kell tanulniuk az M2-esen futó szerelvényekbe.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








