Újabb kötelező extrák jönnek az autókba: mutatjuk, mi fog változni
Az Európai Unióban július 6-tól már csak a rendeletben meghatározott, új biztonsági berendezésekkel rendelkező autó vezethető be a piacra.
Az Európai Unióban július 6-tól már csak a rendeletben meghatározott, új biztonsági berendezésekkel rendelkező autó vezethető be a piacra.
Napi 13-15 órát kell dolgozni, van, hogy kirabolják őket, és mindenki beszólogat: a vámos, rendőr, főnök, targoncás.
Óriási hiány van sofőrökből nem csak hazánkban, de az egész kontinensen.
Tetézheti a sofőrhiányt, hogy külföldön még lakhatással együtt is kb. duplaannyit lehet keresni kamionosként, mint Magyarországon.
Nem ez az egyetlen hasonló eset az elmúlt időszakból, december 5-én délelőtt az M0-ás autóúton egy másik sofőr is úgy látta jónak, ha az autója mögött állva várakozik, miközben centikkel mellette száguldanak el a járművek.
A kocsisorba száguldó ámokfutó 3 személyautót tört össze, az egyik vétlen autós súlyos sérüléseket szenvedett.
Közel 4 millió személygépjármű vesz részt a közúti közlekedésben, és ahogy nő az autók mennyisége, úgy emelkedik a közúti balesetek száma is.
B kategóriás jogosítvány és kismotor jogosítvány hány éves kortól szerezhető, a jogosítvány mennyi idő? Jogosítvány kategóriák, C kategóriás jogosítvány hosszabbítás tudnivalók.
A megdöbbentő húzásokat a Magyar Közút kamerái rögzítették.
Egy közlekedéspszichológus szerint sokan akaratuk ellenére idegesítik a többi autóst.
Rohamosan öregszik a szakma: ki fog itt dogozni 20 év múlva? Ezúttal a nagy állami társaságok elérhető karrierajánlatait és a versenyszféra béreit tette egymás mellé a Pénzcentrum.
Mutatjuk, milyen árulkodó jelekre kell figyelni.
Nem sok kellett a tragédiához.
Továbbra is rengeteg kamionsofőrt, fuvarozót keresnek országszerte, sok helyen a magas fizetésekkel csábítják a megfelelő jogosítvánnyal rendelkezőket. De mindenki tudja, mennyire nehéz élet ez, arról nem is beszélve, micsoda nyomás volt a magyar sofőrökön az elmúlt hetekben, hónapokban, nem is beszélve a határátkelés körüli mizériáról. Ahhoz képest is sok pénz ez?
A megváltozott munkaerőpiaci helyzetnek betudhatóan elkezdték feltölteni a már régóta meglévő szabad pozícióikat a hulladékgyűjtési és -szállítási közszolgáltató cégek - erről a trendről számolt be a Világgazdaság érdeklődésére az állami Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. (NHKV) és a fővárosi FKF Nonprofit Zrt. (FKF) is.
Elrettentik őket?
Bónuszokat is adnak.
Karbantartóból sincsen elég.
Ilyen szaka van az évnek.
Jobb, ha megfogadod őket.