A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
A Lidl Magyarország július elsejétől 15 százalékkal megemeli a vállalat minden fizikai dolgozójának bérét, így a márciusi 5 százalékos emeléssel együtt 20 százalékkal emelkedik idén a vállalat több mint 4000 munkavállalójának 90 százalékát kitevő, az értékesítésben és a logisztikai központokban dolgozó alkalmazottak bére - közölte a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.
A közlemény szerint az áruházlánc a 2016-os gazdasági évben 1,2 milliárd forintot fordít az alkalmazottak támogatására.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője a tájékoztatás szerint elmondta, a munkavállalók támogatásán túlmenően javasolják a szektorban definiált bérminimum megvalósítást is a kereskedelemi szakdolgozók védelmének érdekében - tette hozzá. Április 1-jétől egyebek mellett ingyenes egészségügyi szakellátásokat, szűrővizsgálatokat, illetve élet-és balesetbiztosítást tartalmazó, minden dolgozó számára elérhető egészségprogramot vezetett be. Márciustól összes munkavállalójának kedvezményprogramot is kínál, amelynek keretében 5-20 százalékos kedvezményt vehetnek igénybe a dolgozók 45 partner üzlethálózatában.
A Lidl 2004-ben jelent meg Magyarországon, mára már 165 áruháza, 3 logisztikai központja és több mint 4000 dolgozója van az országban. A cég a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében termékeinek csaknem 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.
A Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. a legutóbbi elérhető éves beszámolója szerint a 2015. február 28-ig tartó üzleti évben 261,5 milliárd értékesítési árbevételt ért el, ami 33,7 milliárddal haladja meg az egy évvel korábbit. A cég adózott eredménye 8,19 milliárd forint volt ugyanebben az időszakban, csaknem 6 milliárd forinttal magasabb az egy évvel azelőttinél.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Vigyázat, már támadnak a pénzkicserélős csalók is – erre kell figyelni
- Kapitális fogás, megdőlt a rekord a Balatonon – képek
- Hét dolog, ami ahhoz kell most, hogy ne legyen rémálom az autózás
- Most megmutatjuk, micsoda fordulat jön itthon az időjárásban
- Ha a Balatonra készül nyaralni, van egy nagyon rossz hírünk
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt