Az üzletlánc szeptember 12-től kezdődően újabb több mint 900 árucikket von be az árgarancia programba
A Lidl Magyarország július elsejétől 15 százalékkal megemeli a vállalat minden fizikai dolgozójának bérét, így a márciusi 5 százalékos emeléssel együtt 20 százalékkal emelkedik idén a vállalat több mint 4000 munkavállalójának 90 százalékát kitevő, az értékesítésben és a logisztikai központokban dolgozó alkalmazottak bére - közölte a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.
A közlemény szerint az áruházlánc a 2016-os gazdasági évben 1,2 milliárd forintot fordít az alkalmazottak támogatására.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője a tájékoztatás szerint elmondta, a munkavállalók támogatásán túlmenően javasolják a szektorban definiált bérminimum megvalósítást is a kereskedelemi szakdolgozók védelmének érdekében - tette hozzá. Április 1-jétől egyebek mellett ingyenes egészségügyi szakellátásokat, szűrővizsgálatokat, illetve élet-és balesetbiztosítást tartalmazó, minden dolgozó számára elérhető egészségprogramot vezetett be. Márciustól összes munkavállalójának kedvezményprogramot is kínál, amelynek keretében 5-20 százalékos kedvezményt vehetnek igénybe a dolgozók 45 partner üzlethálózatában.
A Lidl 2004-ben jelent meg Magyarországon, mára már 165 áruháza, 3 logisztikai központja és több mint 4000 dolgozója van az országban. A cég a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében termékeinek csaknem 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.
A Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. a legutóbbi elérhető éves beszámolója szerint a 2015. február 28-ig tartó üzleti évben 261,5 milliárd értékesítési árbevételt ért el, ami 33,7 milliárddal haladja meg az egy évvel korábbit. A cég adózott eredménye 8,19 milliárd forint volt ugyanebben az időszakban, csaknem 6 milliárd forinttal magasabb az egy évvel azelőttinél.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
-
Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.