A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
A Lidl Magyarország július elsejétől 15 százalékkal megemeli a vállalat minden fizikai dolgozójának bérét, így a márciusi 5 százalékos emeléssel együtt 20 százalékkal emelkedik idén a vállalat több mint 4000 munkavállalójának 90 százalékát kitevő, az értékesítésben és a logisztikai központokban dolgozó alkalmazottak bére - közölte a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.
A közlemény szerint az áruházlánc a 2016-os gazdasági évben 1,2 milliárd forintot fordít az alkalmazottak támogatására.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője a tájékoztatás szerint elmondta, a munkavállalók támogatásán túlmenően javasolják a szektorban definiált bérminimum megvalósítást is a kereskedelemi szakdolgozók védelmének érdekében - tette hozzá. Április 1-jétől egyebek mellett ingyenes egészségügyi szakellátásokat, szűrővizsgálatokat, illetve élet-és balesetbiztosítást tartalmazó, minden dolgozó számára elérhető egészségprogramot vezetett be. Márciustól összes munkavállalójának kedvezményprogramot is kínál, amelynek keretében 5-20 százalékos kedvezményt vehetnek igénybe a dolgozók 45 partner üzlethálózatában.
A Lidl 2004-ben jelent meg Magyarországon, mára már 165 áruháza, 3 logisztikai központja és több mint 4000 dolgozója van az országban. A cég a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében termékeinek csaknem 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.
A Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. a legutóbbi elérhető éves beszámolója szerint a 2015. február 28-ig tartó üzleti évben 261,5 milliárd értékesítési árbevételt ért el, ami 33,7 milliárddal haladja meg az egy évvel korábbit. A cég adózott eredménye 8,19 milliárd forint volt ugyanebben az időszakban, csaknem 6 milliárd forinttal magasabb az egy évvel azelőttinél.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








