A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Beszáll a német autólízing-piacra a Lidl - hozta le a magyar sajtó a hírt a napokban. Mivel itthon is igencsak pörög a gépjármű-piac, és a hozzá kötődő finanszírozási formák, így megkérdeztük a diszkontláncot, tervezik-e, hogy itthon is elindítják a szolgáltatást.
Az ország megjelölése nélküli címekkel söpört végig az elmúlt napokban a hír, hogy Németországban (!) beszáll az autólízing-piacra a Lidl. Sőt, a szolgáltatás nem is az egész országban elérhető, első körben Berlinben, Erfurtban és Halléban lehet beülni egy a diszkontnál lízingelt autóba. A Portfolio lapszemléje szerint a német ügyfelek kizárólag online, digitális formában adhatnak le rendelést.
Az autók 24, 36 és 48 hónapra lízingelhetők, 10-15 ezer kilométeres éves futásteljesítmény mellett. Ha valaki például 48 hónapra bérel egy 10 ezer kilométeres futásteljesítményű kocsit, akkor azt már havi 89 euróért, tehát mintegy 28 ezer forintért megkaphatja. Az elérhető autókra opcionális biztosítást, illetve téligumit is lehet kérni.
Itthon is lesz diszkont-lízing?
Mivel a legfrissebb hírek szerint idehaza is erőteljesen növekszik a lízingppiac (a magyar lízingcégek a magánszemélyek újautó-vásárlásait tavaly 43 milliárd forinttal finanszírozták, ami 53 százalékos emelkedésnek felel meg), így a hír kapcsán kíváncsiak voltunk, hogy a német diszkontlánc hazai leányvállalatánál is megjelenik-e a szolgáltatás. Nos, a válasz röviden, és tömören: NEM!
- írta a Pénzcentrum megkeresésére a Lidl Magyarország.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Férfiválogatott - Tökéletes főpróba a hoki-vb előtt az olaszok vendégeként
- Őrizetben az orosz védelmi miniszter helyettese
- Továbbra is korlátozások és vám nélkül jöhetnek az unióba az urkán termékek
- Látóhatáron egy újabb üzemanyagár-sapka - a nap hírei
- Kész az új gyermekvédelmi törvénycsomag
- Kemény hangot ütött meg hatalmas országokkal szemben Azerbajdzsán elnöke