Az éjszakai leállás nemcsak a weboldalakat, hanem az SMS-es fogadást és a mobilappokat is érinti.
Az OTP korábbi közlése szerint fejlesztési okokból 2023. február 24-én, pénteken 22.00-tól február 25-én hajnali 5.00-ig, az internetbank, az online személyi kölcsön és online folyószámlahitel igénylés, az eBIZ szolgáltatás, a Simple, a SmartBank, az Electra, a SmartBróker alkalmazás, a QR kódos internetes fizetési szolgáltatások, a SZÉP kártya mobilalkalmazás foglalási előleg kifizetése és a zsebek egyenlege, valamint a Vámpénztári rendszer nem lesz elérhető - közölte a bank. Márciusban is várhatók hasonló leállások.
Arról is tájékoztatták az ügyfeleket, hogy fejlesztési okokból 2023. március 18-án 23 órától március 19-én hajnali 1:30 óráig, az internetbank, az eBIZ szolgáltatás, a SmartBank, az Electra, a SmartBróker alkalmazás, a QR kódos internetes fizetési szolgáltatások, valamint a Vámpénztári rendszer nem lesz elérhető.
A tervezett fejlesztések bankszünnapnak számítanak akkor is, ha a szolgáltatások csak rövid ideig, és nem egy teljes napig szünetelnek a Hitelintézetekről és pénzügyi vállalkozásokról szóló 2013. évi CCXXXVII. tv 286§ szerint.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








