A hazai mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői megosztottak a készpénzes vagy az elektronikus fizetés ügyében, a két megoldás előnyeinek és hátrányainak megítélésben.
Fontos változás élesedett az OTP mobilbankban: most kiderül, pontosan mire ment el az ügyfelek pénze
Egy új, közös szolgáltatás áttekinthetőbbé és még egyszerűbbé teszi a vásárlások nyomon követését a bank mobilbankjában. Az újdonság lényege, hogy mostantól a kereskedők logója, címe és elérhetősége feltölthető és megjeleníthető az alkalmazásban a kiadási tranzakciók mellett, segítve a felhasználókat az egyes költések könnyebb utólagos azonosításában.
Az OTP Bank újdonsággal bővíti az új mobilbankjában nyújtott szolgáltatások körét: a tranzakciós adatok az eddigieknél bőségesebb és egyértelműbb információkat nyújtanak a kiadási tételekről mostantól a mobilbankot használó ügyfeleknek: a Mastercarddal közös fejlesztésnek köszönhetően a „Tranzakciók” listájában és a Kiadásfigyelőben, az egyes tranzakciók mellett – amennyiben előzetesen feltöltötte azt - megjelenik a kereskedő logója, illetve egy pontos helymeghatározási adat (térkép), cím és elérhetőség is.
A felhasználók ezen felül egy jobban beazonosítható kereskedői nevet is láthatnak majd: ennek előnye, hogy nem az ügyfelek számára általában kevéssé informatív kft. vagy bt. megnevezésből kell visszakövetkeztetni az egyes vásárlások részleteire, hanem a hétköznapokban, a napi vásárlások során megismert és megszokott márkanevet találják majd az adott tranzakció mellett.
„A most elindított új szolgáltatás amellett, hogy egyszerűbben kezelhetővé és áttekinthetőbbé teszi a tranzakciótörténetet, segíti ügyfeleinket pénzügyeik tudatos kezelésében is” - mondta el az új funkció kapcsán Vouszka Péter, az OTP Bank digitális szolgáltatásainak fejlesztéséért felelős vezetője. A napokban elindított szolgáltatás a kényelem mellett a biztonságos bankoláshoz is nagymértékben hozzájárul: az ismert logók és elnevezések megjelenése a tranzakciótörténetben gyorsan és könnyen azonosíthatóvá teszi a tranzakciókat, amely mind az ügyfelek, mind a kereskedők számára kiemelt jelentőségű.
„Az Ethoca fejlesztésünk legnagyobb előnye, hogy a felhasználók, a kártyakibocsátók és a kereskedők is nyernek vele. Felhasználói szempontból átláthatóbbá teszi a kártyás tranzakciók utánkövetését és tovább erősíti a biztonság érzetét, hiszen könnyen beazonosíthatók az egyes vásárlások. Éppen ezért a kártyakibocsátónak is kevesebb félreértésből elindított chargeback folyamatot kell kezelnie. A kereskedők pedig nagyobb vizibilitást kapnak az által, hogy logójuk és elérhetőségük megjelenik a mobilbankban” – emelte ki Szetnics László, a Mastercard regionális üzletfejlesztési igazgatója.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az új szolgáltatás – amely a MobilBank mellett az InternetBankban is elindult – részlegesen érintheti a múltbeli tranzakciókat is, a jövőbeni tranzakciókat illetően pedig az ügyfelek a bővebb adatszolgáltatást fokozatosan, egyre gyorsuló ütemben érzékelik majd, ahogy várhatóan egyre több kereskedő és szolgáltató vállalkozás él majd a logó- és geolokációs adatok feltöltésének lehetőségével.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok