Az MBH Bank közölte, hogy informatikai rendszereik korszerűsítése érdekében 2025. december 31. 22:00-tól 2026. január 04. 20:00 óráig egybefüggő bankszünnapot tartanak.
Akadozik az Erste Bank online felületeinek elérése, az új, George elnevezésű digitális rendszer indulása miatti fokozott érdeklődés átmeneti lassulást vagy belépési problémát okoz a George Appon, az Erste MobilBankon, a lakossági és vállalati NetBankon - közölte a bank a honlapján. Azt írták, hogy nagy erőkkel dolgoznak a javításon.
A banknál hétfőtől működik az új, George elnevezésű, digitális megoldás, amely a jelenlegi netbankot és mobilbankot váltja le. Az MTI-vel a bank kedden délután közölte: másfél nap alatt az Erste több mint 300 ezer MobilBank felhasználójából mintegy 250 ezer váltott George-ra, és közel 100 ezren be is léptek már.
A nagy érdeklődés átmeneti túlterhelést okozott, a rendszerek teljesítmény-optimalizálása zajlik, ami néha - egyre ritkábban - lassulást eredményezhet - írták.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








