Az MBH Bank közölte, hogy informatikai rendszereik korszerűsítése érdekében 2025. december 31. 22:00-tól 2026. január 04. 20:00 óráig egybefüggő bankszünnapot tartanak.
Húszezerrel kevesebb pénzbehajtás indult idén, mint tavaly, a legtöbbször most is a rezsicégek léptek fel nem fizető ügyfeleikkel szemben - írja a Magyar Nemzet.
Az újság a Magyar Országos Közjegyzői Kamarától megtudta: január eleje és augusztus vége között a hitelezők 344 ezer esetben döntöttek úgy, hogy jogi útra terelik nem fizető adósaik ügyét, és azt kérik a közjegyzőktől, állítsák ki az eljárás első lépésének tekinthető hivatalos iratot, a fizetési meghagyást. Tavaly az augusztus végi részadat nagyjából 364 ezer kérelemről szólt.
Tóth Ádám, a kamara elnöke elmondta, hogy - a korábbiakhoz hasonlóan - idén is a rezsicégek kezdeményezték a legtöbb pénzbehajtást. A kiegyenlítetlen víz-, gáz- és villanyszámlák miatt indulhatott meg az idei eljárások nagyjából kétharmada. Máskor cégek egymás közötti pénzügyi vitái kerültek közjegyző elé, miként előfordultak parkolási ügyek is. Hitelkártya-tartozás vagy áruvásárlási hitel miatt viszont csupán elvétve keresték meg a hitelezők a hivatalos embereket, és a magánszemélyek sem terelték gyakran jogi útra követelésük behajtását.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








