Az arannyal rendelkező amerikai banki ügyfelek két legyet üthetnek egy csapásra, ugyanis az egyik hitelkártya kibocsátó vállalja a nemesfém páncélteremben történő őrzését, ugyanakkor cserébe meg is növelheti az ügyfelek hitelkeretét.
A közelmúltban piacra dobott "Gold Bullion Card" (aranyrúd hitelkártya) előnyös lehet az ügyfeleknek, ugyanis a hitelkártya segítségével úgy használhatják a pénzüket, hogy a fedezetként felajánlott arany egy biztonságos banki trezorban pihen.

Az arany piaci értékének emelkedése az ügyfelet illeti meg, miközben a nemesfém a hitel fedezeteként szolgál. A hitelkeret maximuma a letétben elhelyezett arany piaci értékének 75%-a lehet. A bankok hitelkockázatát jelentősen csökkenti az aranyfedezet, ugyanakkor közvetve az ügyfelek is hozzáférhetnek a befektetett vagyonukhoz.

A letét biztonságát a banki trezorok garantálják, a kártyával kapcsolatban sem kell semmi szokatlanra számítani, ugyanolyan és ugyanúgy működik, mint egy hagyományos hitelkártya.

Ez a lehetőség praktikus azoknak, akik pénzhez akarnak jutni, de a birtokukban lévő aranyról nem szeretnének lemondani, valamint akik aranyba szeretnének fektetni, de annak ellenértékét fel szeretnék használni a mindennapi kiadásokra.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








