Nyíregyházán az elmúlt években több hosszú ideje működő étterem, kávézó és vendéglátóegység kényszerült végleg bezárni, ezzel jelentős átalakulást hozva a város vendéglátási térképén.
Több mint 15 milliárd forintot csoportosított át a kormány a távhőkasszába a Magyar Közlönyben megjelentek szerint. A cél, hogy fenn lehessen tartani a távhőkassza pozitív egyenlegét.
Több mint 15 milliárd forintot csoportosított át a kormány a távhőkasszába. A Magyar Közlönyben megjelent határozat szerint ezt a magyar kormány a rezsivédelmi alapból vonja majd át. A 2023-as, módosított költségvetés alapján ezt pedig meg is tehetik, hiszen a rezsivédelmi alapot közel a négyszeresére emelték: 670 milliárd helyett 2610 milliárd forintra.
Az átcsoportosítás Varga Mihály pénzügyminiszter alatt fog megtörténni, míg azért, hogy a pénzt a megfelelő számlára fizessék be, azért Lantos Csaba energiaügyi miniszter fog felelni. Eszerint 53 300 000 000 forintot azonnal, míg 61 900 000 000 pedig március 15-ig kell majd befizetnie.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








