Az MNB előzetes adatai alapján a magyarok mintegy 12 626,5 milliárd forintot tartanak lekötés nélkül a bankszámlájukon.
Az Ipsos 30 országot felölelő nemzetközi felmérésében a megkérdezettek kátharmada állította, hogy többet fizetnek az utazásért, ételért és italért, mint hat hónappal ezelőtt.
Az Ipsos egy nemzetközi felmérést készített infláció lakossági észleléséről. A magyarok (a közmű kategória kivételével) a nemzetközi átlagnál jóval intenzívebben érzik az infláció ár növelő hatását a mindennapokban.

Az Ipsos összesen 30 országban mérte fel, hogy érzik a fogyasztók a jelenlegi árszínvonalat. Az eredmény szerint a megkérdezettek kétharmada szerint az utazás, az ételek és az italok drágultak az elmúlt hat hónapban. A válaszadók fele szerint igaz ez a ruházkodásra, az ingatlanokra és az egészségügyi szolgáltatásokra, valamint a szórakozásra is.
A magyar válaszadók 66 százaléka érzett általános drágulást.
A kutatás azt is felmérte, a válaszadók mekkora része gondolja, hogy 3 hónapon belül költségesebbé válik fenntartani háztartását. Magyarországon a válaszadók 45 százaléka gondolta, hogy mélyebben kell majd a zsebébe nyúlnia.
Örülhetnek a húsimádó magyarok: jó hírek érkeztek a kedvencükről, ez a pénztárcának is jót fog tenni
A piaci árak alakulására egyaránt hatnak a globális kereskedelmi bizonytalanságok és az uniós kínálat szezonális változásai.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








