Magyarországon évente 24-25 ezren veszítik életüket az otthonukban, boltban, közterületen, munkahelyen, iskolában hirtelen szívhalál miatt.
Az Ipsos 30 országot felölelő nemzetközi felmérésében a megkérdezettek kátharmada állította, hogy többet fizetnek az utazásért, ételért és italért, mint hat hónappal ezelőtt.
Az Ipsos egy nemzetközi felmérést készített infláció lakossági észleléséről. A magyarok (a közmű kategória kivételével) a nemzetközi átlagnál jóval intenzívebben érzik az infláció ár növelő hatását a mindennapokban.
Az Ipsos összesen 30 országban mérte fel, hogy érzik a fogyasztók a jelenlegi árszínvonalat. Az eredmény szerint a megkérdezettek kétharmada szerint az utazás, az ételek és az italok drágultak az elmúlt hat hónapban. A válaszadók fele szerint igaz ez a ruházkodásra, az ingatlanokra és az egészségügyi szolgáltatásokra, valamint a szórakozásra is.
A magyar válaszadók 66 százaléka érzett általános drágulást.
A kutatás azt is felmérte, a válaszadók mekkora része gondolja, hogy 3 hónapon belül költségesebbé válik fenntartani háztartását. Magyarországon a válaszadók 45 százaléka gondolta, hogy mélyebben kell majd a zsebébe nyúlnia.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
-
Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.