Új bírósági eljárás indult a Novo Nordisk és az Eli Lilly ellen, miután több beteg látásvesztést tapasztalt a cégek fogyókúrás gyógyszereinek szedése után.
Állatokra veszélyes járvány tombol nyugati szomszédunknál, azonban jóval "kíméletesebb", mint a száj-és körömfájás. A szabályok is jóval megengedőbbek, nem kell például teljes állományt leölni.
Dél-Afrikából eredeztetik azt a törpeszúnyogok által terjesztett betegséget, amit hivatalosan kéknyelv-betegségnek hívnak, és náris megjelent 240 osztrák gazdaságban - írja az Infostart. Mint megjegyzik, a betegség nem új lenetű, tavaly már felfedezték Hollandiában, Belgiumban és Németországban is.
Fontos tudni, hogy a betegség emberre nem terjed, és nem jelent emelett élelmiszerbiztonsági kockázatot sem. Ez a betegség haznkban tíz éve bukkant fel utoljára, és a száj- és körömfájással ellentétben egyáltalán nem kell leölni teljes államányokat, ha valahol megjelenik. A megfigyelési időt azonban 60-ról 90 napra emelik ilyenkor, és a vakcinázás is lehetővé válik.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








