Mogyorósbányán súlyos elhanyagolás miatt beavatkozásra volt szükség: több bullmastiff és cane corso jellegű kutyát borzalmas körülmények közül mentettek ki az állatvédők.
Még várnak a vérvizsgálat eredményére, de a vizsgálat után felmerült a gyanú, hogy több állat is a jól ismert tüneteket mutatja.
A GYőr-Moson-Sopron megyei Rábapordányban találhattak arra utaló jelet, hogy több állat a száj-és körömfájás tüneteit mutatja - erről az ugytudjuk.hu ír.
A lap Bábolna hivatalos Facebook-oldaláról vette azt az információt, ohgy az állatorvosi vizsgálat során derült fény a gyanúra, de egyelőre a vérvétel elemzésére várnak, biztosat addig nem tudnak mondani. Az Úgytudjuk megkereste a rábapordányi telepet, ám a telefont felvevő munkatárs nem kívánt nyilatkozni a témában.
A száj-és körömfájásról a Pénzcentrum is folyamatosan beszámolt, eddigi cikkeinket itt érheted el:
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








