Európa öregszik, de Magyarországon belül is óriásiak a különbségek. Hol élnek a leghosszabb ideig, és mit jelent ez a jövőnkre nézve?
Nem mutat számottevő változást a koronavírus örökítőanyagának koncentrációja a szennyvízben - írta a Nemzeti Népegészségügyi Központ (NNK) a honlapján szerdán. Azt írták: a szennyvízben a koronavírus örökítőanyagának koncentrációja "országos átlagban továbbra sem mutat számottevő változást", továbbra is magasak az értékek a legtöbb helyen.
A vizsgált városok többségét stagnáló tendencia jellemzi, csökkenés Győr, Kecskemét, Miskolc, Salgótarján, Szekszárd, Tatabánya és Zalaegerszeg mintájában mérhető - írták. Hozzátették: a koronavírus örökítőanyagának koncentrációja Győrben, Szekszárdon és Miskolcon a "mérsékelt", míg a többi vizsgált helyszínen az "emelkedett" kategóriába sorolható.

-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








