A fiatal védő elterült a gyepen, a stadion pedig egy emberként aggódott azért, hogy vajon magához tér-e.
A vízbefúlás világszerte a harmadik leggyakoribb baleseti halálok - hívta fel a figyelmet hétfőn az Egészségügyi Világszervezet (WHO) Genfben a vízbefúlást megelőző világnap alkalmából.
Évente több mint 236 ezren vesztik életüket ilyen módon - figyelmeztetett az ENSZ szakosított szervezete. Hozzátette, hogy a szervezetek, a kormányok, de az egyes emberek is kipróbált módszerekkel tudnak tenni a magas halálozási számok ellen.
A WHO rávilágított arra, hogy a vízbefúlás a gyermekek és serdülők körében a leggyakoribb baleseti halálok. Az ilyen halálesetek több mint 90 százaléka az alacsony és közepes jövedelmű országokban történik, gyakran olyan mindennapos tevékenységek során, mint a fürdőzés, a vízhordás, a csónakázás vagy a halászat. Számos incidens a szélsőséges időjárási jelenségek számlájára, mint például a monszuneső, írható.
A legtöbb ilyen halálesetet meg lehetne akadályozni kipróbált és költséghatékony intézkedésekkel
- hangsúlyozta Tedrosz Adhanom Gebrejeszusz. Ezzel összefüggésben a WHO főigazgatója a teljesség igénye nélkül a vízbeesést megelőzni hivatott fizikai akadályokat, a mentési technikák elsajátítását, a gyermekek úszásoktatását és napközi felügyeletét, a vízisportok esetében a biztonsági előírások betartását, valamint az árvízhelyzetek kezelését említette. A WHO mindemellett felszólította az embereket, hogy járjanak úszásoktatásra, a biztonsági fogásokat pedig osszák meg rokonaikkal és barátaikkal.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








