Egy brazil nő kedden egy bankfiókba tolta nagybátyja kerekesszékben, hogy hitelt vegyen fel a nevében.
A vízbefúlás világszerte a harmadik leggyakoribb baleseti halálok - hívta fel a figyelmet hétfőn az Egészségügyi Világszervezet (WHO) Genfben a vízbefúlást megelőző világnap alkalmából.
Évente több mint 236 ezren vesztik életüket ilyen módon - figyelmeztetett az ENSZ szakosított szervezete. Hozzátette, hogy a szervezetek, a kormányok, de az egyes emberek is kipróbált módszerekkel tudnak tenni a magas halálozási számok ellen.
A WHO rávilágított arra, hogy a vízbefúlás a gyermekek és serdülők körében a leggyakoribb baleseti halálok. Az ilyen halálesetek több mint 90 százaléka az alacsony és közepes jövedelmű országokban történik, gyakran olyan mindennapos tevékenységek során, mint a fürdőzés, a vízhordás, a csónakázás vagy a halászat. Számos incidens a szélsőséges időjárási jelenségek számlájára, mint például a monszuneső, írható.
A legtöbb ilyen halálesetet meg lehetne akadályozni kipróbált és költséghatékony intézkedésekkel
- hangsúlyozta Tedrosz Adhanom Gebrejeszusz. Ezzel összefüggésben a WHO főigazgatója a teljesség igénye nélkül a vízbeesést megelőzni hivatott fizikai akadályokat, a mentési technikák elsajátítását, a gyermekek úszásoktatását és napközi felügyeletét, a vízisportok esetében a biztonsági előírások betartását, valamint az árvízhelyzetek kezelését említette. A WHO mindemellett felszólította az embereket, hogy járjanak úszásoktatásra, a biztonsági fogásokat pedig osszák meg rokonaikkal és barátaikkal.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Kötelező győzelemmel szerezhet hétvégén bajnoki címet a Ferencváros
- Ilyés Ferenc ezt tanácsolja a leendő olimpikon kézilabdázóknak
- Drámai képsorok a hajnali ferihegyi úti tragédiáról - videó
- A háború nem döntötte be az orosz turizmust
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít