Az intézmény erről szerdán adott tájékoztatást a saját közösségi oldalán.
Már bárki, akit négy hónapnál régebben oltottak kérheti a negyedik vakcinát, ám szakmai eljárásrend hiányában az orvosok nem tudnak felelős döntés hozni.
A legutóbbi kormányinfón Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter közölte, hogy a negyedik oltást orvossal való konzultáció alapján bárki megkaphatja, az erről szóló szabályozást pedig rövid időn belülre ígérte.
Az oltási akció egyik helyszínén arról tájékoztatták a Nápszava tudósítóját, hogy a médiában történt bejelentés óta még nem kellett oltaniuk. Ott abban bíztak, hogy még csütörtök előtt megkapják az oltóorvosi döntést segítő szakmai útmutatást, ami eddig még nem érkezett meg. Pedig számtalan eldöntendő kérdés van, így például:
mi van, ha valakinek három különböző oltása volt, akkor vajon mit adhatnakk negyediknek? Vagy három egyforma volt, vagy kettő azonos és csak a harmadik különbözik, akkor melyik következhet?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








