Mindössze 32 évesen elhunyt Nicholas Hum, a tokiói paralimpián bronzérmes ausztrál távolugró.
905 újabb magyar állampolgárnál mutatták ki az új koronavírus-fertőzést (COVID-19), ezzel 31 480 főre nőtt a hazánkban beazonosított fertőzöttek száma. Elhunyt 11 beteg - közülük tízen hetven év felettiek - így az elhunytak száma 833 főre emelkedett, 8 165-en pedig már meggyógyultak. Az aktív fertőzöttek száma 22 482 fő. 649 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük 40-en vannak lélegeztetőgépen.
Tegnap 10, ma 11 beteg hunyt el és az új fertőzöttek száma is több lett hétfőre: vasárnap még 858, ma 905 új beteget diagnosztizáltak. Az aktív fertőzöttek száma tegnap óta 22 ezer fő felett van, ma 22 482. A kórházi ápoltak száma csökkent: 685-ről 649-re. Tegnap még 42-en voltak lélegeztő gépen, ma már 40-en vannak.
A mai megyei adatok:

A tegnapi megyei adatok:

Budapesten, Pest megyében és Borsodban látható a legmagasabb kiugrás.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








