Még néhány nap maradt a spórolásra, hiszen a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) idei kampánya november végéig tart.
Netrisk.hu gyorselemzés A K&H Biztosító a legnagyobb nyertese az idei kötelező biztosítási kampánynak - derül ki a Netrisk.hu biztosítási portálon kötött első 120 ezer kgfb szerződés elemzéséből. A novemberi kampány félidejében a második helyen az Astra áll, nyomában az MKB Biztosítóval. Bár az Allianz köti a legtöbb új szerződést, a társaság gyakorlatilag ugyanannyi ügyfelet veszített eddig, ahányat nyert. Az árversenyben az Astra Biztosító bizonyult a legolcsóbbnak.
A biztosítási portálon megkötött első 120 ezer kötelező biztosítás elemzése alapján a K&H Biztosító az idei kampány első félidejének legnagyobb nyertese. Az új szerződések felét az Allianz és a K&H Biztosító köti, nagyjából fele-fele arányban. Míg ugyanakkor az Allianz gyakorlatilag ugyanannyi ügyfelet veszített eddig, mint ahányat nyert, a K&H mintegy 30 ezer új szerződésére kevesebb, mint 10 ezer elvesztett jut.

Az elpártolt autósokat is figyelembe véve a K&H után az Astra áll a legjobban 13 500 új szerződéssel, miközben új szereplőként ügyfelet nem veszíthetett. Tény ugyanakkor, hogy az elemzés alapján az Astrától egyelőre tartanak az ügyfelek. Kevesebb, mint fele annyi szerződést kötött a társaság az első két hétben, mint ahányszor - a kalkulációk negyedében - a díjszámítás során a legkedvezőbb árat adta. Többen vannak tehát, akik az Astra elsősége esetén másik, drágább biztosítót választanak. Tekintettel arra, hogy az Astra a régió egyik meghatározó, tőkeerős piaci szereplője, az elutasítás mögött leginkább az információhiány állhat.
Hasonlóan nagy a visszautasítási arány a KÖBE esetében. Az Astra után az egyesület adja a legkedvezőbb árakat, ám a KÖBE elsősége esetén minden második ügyfél drágább biztosítónál köt inkább szerződést. Igaz, ez is elég ahhoz, hogy a KÖBE a kampány negyedik legsikeresebb szereplője legyen. A K&H és az Astra mellett csak az MKB Biztosító előzi meg, mely utóbbi az összesítés szerint az új szerződések mintegy 6%-át viszi el, minimális veszteség mellett.

A portálon a kampány első felében több mint 3,7 millió díjszámítást végeztek, ebből a meglévőnél jobb ajánlatot az esetek 94%-ában találtak az ügyfelek. A megkötött szerződések száma túllépte a 150 ezret, szemben a kampány félidejében tavaly mért 110 ezerrel. A már megkötött új kgfb szerződések éves átlagdíja 17 300 forint, 40%-kal alacsonyabb, mint volt egy éve, köszönhetően az igénybe vehető kedvezményeknek, melyek nélkül az átlagár több mint 53%-kal lenne magasabb.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Biztosítás.hu legek: 95 éves a legidősebb váltó, valaki 318 ezret spórolt
A kötelező biztosítás első két hete rengeteg embert megmozgatott, bár a legtöbb kötést még ezután várják a szakemberek. A kW-ra történő átsorolás mellett új biztosító megjelenése és az évfordulók változása is borzolta a kedélyeket. A biztosítók között újabb verseny is kialakult, mégpedig a CASCO fronton, ahol a díjak soha nem látott esésbe kezdtek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








