Tavasszal megsokszorozódik a közutakon a traktorok száma, hiszen a vetési munkálatok még tartanak.
Netrisk.hu gyorselemzés A K&H Biztosító a legnagyobb nyertese az idei kötelező biztosítási kampánynak - derül ki a Netrisk.hu biztosítási portálon kötött első 120 ezer kgfb szerződés elemzéséből. A novemberi kampány félidejében a második helyen az Astra áll, nyomában az MKB Biztosítóval. Bár az Allianz köti a legtöbb új szerződést, a társaság gyakorlatilag ugyanannyi ügyfelet veszített eddig, ahányat nyert. Az árversenyben az Astra Biztosító bizonyult a legolcsóbbnak.
A biztosítási portálon megkötött első 120 ezer kötelező biztosítás elemzése alapján a K&H Biztosító az idei kampány első félidejének legnagyobb nyertese. Az új szerződések felét az Allianz és a K&H Biztosító köti, nagyjából fele-fele arányban. Míg ugyanakkor az Allianz gyakorlatilag ugyanannyi ügyfelet veszített eddig, mint ahányat nyert, a K&H mintegy 30 ezer új szerződésére kevesebb, mint 10 ezer elvesztett jut.
Az elpártolt autósokat is figyelembe véve a K&H után az Astra áll a legjobban 13 500 új szerződéssel, miközben új szereplőként ügyfelet nem veszíthetett. Tény ugyanakkor, hogy az elemzés alapján az Astrától egyelőre tartanak az ügyfelek. Kevesebb, mint fele annyi szerződést kötött a társaság az első két hétben, mint ahányszor - a kalkulációk negyedében - a díjszámítás során a legkedvezőbb árat adta. Többen vannak tehát, akik az Astra elsősége esetén másik, drágább biztosítót választanak. Tekintettel arra, hogy az Astra a régió egyik meghatározó, tőkeerős piaci szereplője, az elutasítás mögött leginkább az információhiány állhat.
Hasonlóan nagy a visszautasítási arány a KÖBE esetében. Az Astra után az egyesület adja a legkedvezőbb árakat, ám a KÖBE elsősége esetén minden második ügyfél drágább biztosítónál köt inkább szerződést. Igaz, ez is elég ahhoz, hogy a KÖBE a kampány negyedik legsikeresebb szereplője legyen. A K&H és az Astra mellett csak az MKB Biztosító előzi meg, mely utóbbi az összesítés szerint az új szerződések mintegy 6%-át viszi el, minimális veszteség mellett.
A portálon a kampány első felében több mint 3,7 millió díjszámítást végeztek, ebből a meglévőnél jobb ajánlatot az esetek 94%-ában találtak az ügyfelek. A megkötött szerződések száma túllépte a 150 ezret, szemben a kampány félidejében tavaly mért 110 ezerrel. A már megkötött új kgfb szerződések éves átlagdíja 17 300 forint, 40%-kal alacsonyabb, mint volt egy éve, köszönhetően az igénybe vehető kedvezményeknek, melyek nélkül az átlagár több mint 53%-kal lenne magasabb.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Biztosítás.hu legek: 95 éves a legidősebb váltó, valaki 318 ezret spórolt
A kötelező biztosítás első két hete rengeteg embert megmozgatott, bár a legtöbb kötést még ezután várják a szakemberek. A kW-ra történő átsorolás mellett új biztosító megjelenése és az évfordulók változása is borzolta a kedélyeket. A biztosítók között újabb verseny is kialakult, mégpedig a CASCO fronton, ahol a díjak soha nem látott esésbe kezdtek.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok