Tavasszal megsokszorozódik a közutakon a traktorok száma, hiszen a vetési munkálatok még tartanak.
A Generali Providencia Biztosító Zrt. által végzett ügyféligény felmérés végeredményéből megállapítható, hogy az autósok döntését elsősorban a díjak mértéke határozza meg a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításokkal kapcsolatban. A biztosító átlátható kedvezményrendszerrel és a Generali Direct beindításával könnyíti meg a fogyasztók döntését a novemberi kampányban.
A válság és a biztosítási piacon tapasztalt korábbi botrányok hatására a kedvezőbb ár mellett a megbízhatóság és a biztosító stabilitása is egyre nagyobb szerepet játszik a választásban. A biztosító elemzéséből kiderült, hogy az autósok 44 %-a tervezi, hogy megnézi más biztosítók ajánlatait a kampány során, de egyelőre csak 1 % biztos abban, hogy váltani is fog.
Az informálódás során a legfontosabb platform az internet, az autósok 60 %-a tájékozódik a neten kötés előtt. Az autósok harmada (egészen pontosan 32 %-a) egyáltalán nem tájékozódik a választást megelőzően.
"Az utóbbi időben egyes biztosító egyesületek körüli botrányok óvatosabbá tették az ügyfeleket, felértékelődött a megbízhatóság és a stabilitás szerepe. Nagyon fontos, hogy minél több autós felismerje: a díj mellett az egyik leglényegesebb szempont, hogy olyan stabil háttérrel rendelkező biztosítót válasszon, melynek tőkehelyzete megfelelő.
A Generali felelős vállalatként azonban nem csak a pénzügyi stabilitást és a megbízhatóságot tartja fontosnak, hanem az ügyfelek igényeit is. A társaság ebben az évben a kötelező biztosítás tarifájának egyszerűsítésével és átlátható kedvezmény-struktúrával segíti az autósokat döntésül meghozatalában. Mivel a Generali kiemelt hangsúlyt fektet a biztonságos közlekedésre, a biztosító idén is extra kedvezményekkel jutalmazza a balesetmentesen vezető ügyfeleket" - mondta Ilics László, a Generali vezérigazgató-helyettese.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Több előadásától is elbúcsúzik a Vígszínház
- Gyászol a filmvilág, elhunyt András Ferenc
- Hét börtönőr állt bíróság elé, egy rab bántalmazásával vádolják őket
- Hernádi Zsolt: aggódva figyeljük az állami beavatkozások hatását
- Donald Tusk: május 10-én átalaktjuk a varsói kormányt
- Moszkva: a kranogorszki merényletet több ország polgárai szervezték