A KGFB kampány jogosultsága és szükségessége már régóta megosztja a hazai biztosítási szakmát. Nem így az alkuszokat, akik egy emberként a kampány eltörlése mellett tették le a voksukat. Az alkuszszövetség szinte minden követ megmozgat, hogy elérje célját. Erre már a PM is felfigyelt és foglalkozik a kérdéssel.
A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) immár nyolcadik alkalommal rendezte meg a hagyományos Alkuszbált. A rendezvény fő célja, hogy a biztosítási piac szereplői éves rendszerességgel fehér asztal mellett is találkozzanak, ami elősegíti az érintettek közös céljainak megtalálását, világos megfogalmazását és képviseletét. Az évről évre egyre elismertebb rendezvényen az alkuszokon és a biztosítókon kívül a kormányzati és felügyeleti oldal is magas szinten képviseltette magát.
Keller László, a Pénzügyminisztérium államtitkára hangsúlyozta a pénzügyi tárca nyitottságát a szakma részéről érkező kezdeményezésekre. Az államtitkár szerint már az idei évben célszerű újragondolni a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási kampány jelenlegi rendszerét, az ehhez szükséges rendeletmódosítást az érintett szereplők javaslatait figyelembe véve kívánják a közeljövőben végrehajtani. Keller László ezen kívül arról biztosította a résztvevőket, hogy a szereplők összefogásának köszönhetően a hatósági vizsga bevezetésével lehetővé válik az újonnan piacra lépő közvetítők az eddigieknél rugalmasabb képzése is.
Papp Lajos, a FBAMSZ elnöke hangsúlyozta: a szövetség a korábbinál is karakteresebben kíván fellépni a hazai biztosítási kultúra fejlődése érdekében. Püski András, az idei rendezvény társszervezőjeként szereplő Magyar Biztosítási Alkuszok Szövetségének (MABIASZ) elnöke kiemelte a minél szélesebb körű szakmai összefogás szükségességét, amely az eddigi tapasztalatok szerint máris látványos eredményekkel kecsegtet.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Vitézy Dávid programadója: Gyurcsányozás és Budapest-ellenes minisztérium helyett a város legyen a középpontban!
- Az első 5 helyen különböző csapat pilótái végeztek - őrületesen kezdődött a kínai F1-hétvége
- Svájc államfőjét fogadta Orbán Viktor a Karmelitában
- 44 napos választás kezdődik Indiában
- Ukrajna belsejét bombázza Oroszország
- Nagy Márton: újabb üzemanyagárstop jöhet - itt vannak a friss adatok