Egy különleges figyelmeztető tábla bukkant fel Alsóvároson, amely nem az autósokat, hanem a környék macskáit védi. A kezdeményezés egyszerű üzenetet közvetít!
2025-től jelentős áremelkedés várható a magyar autópályák e-matrica díjaiban. Az új tarifák 2025. január 1-jétől lépnek érvénybe, és bruttó árként, azaz áfával együtt kerülnek felszámításra.
A 2025-től érvényes autópálya e-matrica díjak 2024-hez képest jelentős emelkedést mutatnak. Az új tarifák 2025. január 1-jétől lépnek életbe, és bruttó árakként, azaz áfával együtt értendők. A változások egy táblázat segítségével könnyen összehasonlíthatók, amely bemutatja a 2024-es és a 2025-ös árakat.
Az árak növekedése különösen érinti azokat, akik rendszeresen használják a magyar autópályákat, hiszen ez nagyobb költségeket jelent a mindennapi közlekedés során. Az áremelés részben az autópályák fenntartási és fejlesztési költségeihez kapcsolódik, és a drágulás mértékét minden autós számára fontos figyelembe venni a jövőbeli tervezés során.

A díjtételek változása jelentős pénzügyi terhet róhat az autópályát gyakran használókra, így az új díjak ismerete alapvető a költséghatékony közlekedés érdekében.
2024-hez képest a személyautóra
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- 1 napos matricáért 170 forinttal
- 10 napos matricáért 220 forinttal
- havi országos matricáért 350 forinttal
- éves országos matricáért 1 950 forinttal
- éves vármegye matricáért 230 forinttal
kell többet fizetni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








