Ahogy beköszönt a nyári szezon, a hétvégi közlekedés minden évben komoly próbatétel elé állítja az autósokat, különösen a Balaton, Velencei-tó felé vezető utakon.

2025 végéig nem valószínű, hogy elkezdik az autóutak, köztük az M1-es autópálya Bicske és Tatabánya közti szakaszának újjáépítését.
A Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (MKIF) a Világgazdaság kérdésére ismerte el, hogy átütemezik az autópálya-fejlesztéseket - ez azért volt fontos, mert a koncessziós díjakat is érintette volna, amelyek a bővítések elhalasztásával nem változnak.
Ez azt is jelenti, hogy például az M1-es autópálya Bicske és Tatabánya közötti szakaszának felújítása sem kezdődik meg, pedig ez egy fontos beruházás lett volna. Az MKIF azonban aláhúzta, hogy minden megépül, a nagyfelületű javítások és karbantartások sem maradnak el és nem is csúsznak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


