Kátyú hátán kátyú: ilyen siralmas állapotban vannak a magyar utak 2024-ben, itt a friss jelentés
Valóban olyan szörnyű állapotban vannak a magyar közutak, mint amilyennek a közlekedők érzik?
Valóban olyan szörnyű állapotban vannak a magyar közutak, mint amilyennek a közlekedők érzik?
Az M49-es Mátészalkától egészen a határig létesít négysávos kapcsolatot az M3-asból kiindulva.
Egy gyorsforgalmi útszakasz hamarosan elkészülhet, míg az M6-os autópálya befejezése jövő tavaszra lehet meg véglegesen.
Jövő héten az M3-as autópályán is elkezdődnek a munkálatok, amelyek országszerte 14 helyszínen zajlanak. Emellett az M7-esen a burkolati jeleket festik újra.
A kivitelező cég már felszólító levelet is kapott a kormánytól, hogy azonnal álljanak neki a javításnak.
Jelentős beruházás készül az ország nyugati részén, rég várt összeköttetés is megvalósul.
Burkolatjavítási munkálatok miatt sávzárás lesz az M0 autóút M5-ös autópálya felé vezető oldalán, Diósd térségében 2023. november 25-28. között, szombattól keddig.
Megépülhet Magyarország legújabb autópályája. Az M9-es elméletileg 300 km hosszú lenne.
Felfüggesztették a Pécstől Barcs felé vezető gyorsforgalmi út előkészítését, így csak részben éri el az M6 autópálya 2024 elérje a horvát országhatárt.
Rengetegen indultak el dél felé, ez viszont próbára teszi a közlekedők türelmét. Mik a további lehetőségek, ha elkerülnénk a dugót?
2025 végéig nem valószínű, hogy elkezdik az autóutak, köztük az M1-es autópálya Bicske és Tatabánya közti szakaszának újjáépítését.
Kétszer háromsávosra bővíthetik az egyik legforgalmasabb autópályát. Remélik, hogy a bővítés után kevesebb lesz a baleset.
A régészek is örülhettek.
Mindkét fél tartja az ígéreteit.
A csúcs ugyanis nem valamelyik fővárosi kerületben esett meg.
6 ezren fognak dolgozni az építkezésen.
Könnyebb lesz az élet sokfelé.
Új gyorsforgalmi kapcsolat nyílik Erdély felé.
Így áll most.
Csak így lesz fenntartható a magas béremelkedés.