Autósok, figyelem! Rettenetesen veszélyes időszak kezdődött a magyar utakon, jobb lesz vigyázni!
Bár vannak olyan térségek, ahol már befejezték a munkát, azért országszerte még nagyban zajlik a tavaszi vetés.
Bár vannak olyan térségek, ahol már befejezték a munkát, azért országszerte még nagyban zajlik a tavaszi vetés.
Egy nap alatt csaknem 9 ezer gépjármű sebességét ellenőrizték a rendőrök Budapest II. kerületében, gyorshajtást összesen 54 esetben rögzítettek.
Elesni látszik a Balatonról és Velencei-tóról hazavezető M7-es autópálya. Mit tehetünk, ha nem akarunk morcosan ülni a forgalmi dugóban hosszú órákon át?
2025 végéig nem valószínű, hogy elkezdik az autóutak, köztük az M1-es autópálya Bicske és Tatabánya közti szakaszának újjáépítését.
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. beruházásában 2022-ben a megváltozott gazdasági környezet ellenére is jelentős mennyiségű útfelújítási munka valósult meg.
A népszerű applikáció új bétaverziója értesíti a felhasználókat a közeli, statisztikailag veszélyesnek ítélt utakról.
Tavalyhoz képest idén 11%-kal magasabb volt az autós forgalom a II. ngyedévben, ez pedig meglátszik a balesetek nagyobb számában is.
Bár folyamatosan újítják fel az országutakat, még bőven lenne tennivaló, mert a kocsink is bánhatja, ha kátyúra futunk.
Most sokan megúszhatják...
Nagyon szomorú helyen állunk.
A hazai úthálózat fejlesztése 3200 milliárd forintból valósul meg 2024-ig.
Pedig már sokat befoltoztak.
Az egyes régiók autópályáinak hossza jól mutatja a terület infrastrukturális fejlettségét.
A hulladékgazdálkodás jobban teljesít a többi ágazatnál.
Mutatjuk, hol történt a legtöbb szerencsétlenség.
Ho-ho-hó.
Becsúszhat ilyen-olyan tévedés.
Miénk a ppálya, az autóppálya, az autó-autó-autó pppálya!
Ezentúl itt is 130-cal lehet menni.
Bő két hónap van cselekedni.