Az Építési és Közlekedési Minisztérium közölte, hogy a Strabag készre jelentette az M30-ast, kedden születhet döntés az átvételről.
Rengeteg vadonatúj típust tervez piacra dobni a négykarikás német gyártó - szúrta ki a HVG.
Az Audi az elmúlt időszakban kevés új modellel rukkolt elő, leszámítva a futurisztikus koncepcióautókat. Most azonban ez egycsapásra jócskán megváltozott: az ingolstadti székhelyű gyártó úgy tűnik egyre nagyobb fókuszt helyez az új modellek piacra dobására.
Marc Lichte, az Audi design részlegének vezetője elárulta, hogy a vállalat történetének legnagyobb szabású termékbejelentéseire készül. Lichte szerint az Audi több mint 20 új autót fog bemutatni az elkövetkezendő 2,5 évben. Jöhetnek többek között elenleg kapható belsőégésű motoros Audik újgenerációs utódai és számos elektromos autó is. 2026-ot követően aztán az Audi a tervek szerint kizárólag az utóbbi típusokra koncentrál, 2033-ra pedig kivezetnék a piacról a belsőégésű motoros modelleket.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








