Súlyos erdőtűz pusztít Horvátország déli részén, Split közelében, amely miatt lakosokat és turistákat kellett evakuálni.
A magyar autóvezetők az autóbalesetek mellett leginkább egy váratlan meghibásodástól tartanak, közel felük tapasztalt is már műszaki gondot az utakon, mely a motorhoz, az akkumulátorhoz vagy a defekthez köthető.
Egy friss felmérésből az derült ki: a kitöltők fele legalább 10-15 év közötti vagy 15 évnél idősebb autóval vág neki az utazásoknak. A válaszadók a kötelező biztosításon túl legfeljebb CASCO-val rendelkeznek, 51 százalékuk pedig semmilyen egyéb biztosítást nem vesz igénybe. Az OTP Mobil kutatásából többek között az is kiderült, hogy milyenek a vezetési szokásai a Simple alkalmazás felhasználóinak.
A válaszadók 80 százaléka saját autót használ, és több mint kétharmada legalább 5 évnél idősebb gépjárművel közlekedik. A 10 és 15 év közötti autók a leggyakoribbak a Simple userek között, 26,6 százalékuk ilyen idős gépjárművet vezet, 23,4 százalékuk pedig 15 évnél idősebb autót használ.
Az alkalmazás felhasználóinak 80 százaléka rutinos sofőr, aki már több mint 10 éve rendszeresen vezet. Többségüknek nincsenek közlekedéssel kapcsolatos félelmei: 85 százalékuk szerint nem számít, hogy autópályán, nagyvárosban vagy csupán kisvárosban vezetnek, úgy érzik, mindig magabiztosan állják meg a helyüket az utakon.
Ez a legnagyobb félelmük
Az is kiderült ugyanakkor, hogy a résztvevők közel fele tapasztalt már váratlan gondokat a gépjárművével, 5 százalékuk már több mint 3 kényszerpihenőn is túl van autójával. Leggyakrabban az autó motorjával (47,1%) vagy akkumulátorával (34,7%) kapcsolatos hibák miatt voltak kénytelenek a sofőrök kiállni a forgalomból, de 23,4%-uk élt már át defektet is. A megkérdezettek legnagyobb félelme a váratlan balesetből vagy meghibásodásból származó kár, de
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A válaszadók magabiztosak a kárrendezés menetével kapcsolatban, azonban a kötelező gépjármű biztosításon túl kevesen rendelkeznek más biztosítással. Casco-val 42 százalékuk bír, a kitöltők több mint fele pedig egyáltalán nem kötött olyan biztosítást, ami a saját gépjármű meghibásodása vagy sérülése esetén nyújtana segítséget, habár közel 21 százalékuk jelezte, hogy még nem kötött, szívesen kötne asszisztencia biztosítást.

Sokkoló áremelés a magyar kutakon: rengetegen tehetik le az autót, ez már a lélektani határt súrolja
Szombattól újra jelentős mértékben emelkednek az üzemanyagárak az iráni–izraeli konfliktus hatására.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


