Az 1762-ben elkészült késő barokk remekmű, amely Oceanust, a vizek istenét ábrázolja.
Teljesen ronccsá törték az ismert műsorvezető autóját. Egyelőre tanácsatalan, mikorra dől el, hogy mekkora összeget kap a biztosítótól, és amíg nem tudja, hogy "meddig nyújtózkodhat", nem mer másikat venni.
Az utcán parkolt éjszaka Pintér Adrienn Ada autója, amikor belehajtott egy sofőr, és totálkárosra törte a műsorvezető kocsiját.
- mondta Ada a Blikknek. Hozzátette, addig nem mer új autót nézni, amíg nem tudja, hogy mennyit kap a biztosítótól.
A cascónál nincs egységes tartifa, hogy milyen jellegű kárért mekkora összeget fizet a biztosító, ez attól is függ, hogy az autós milyen biztosítást kötött. Az is befolyásolja, hogy adda mennyit fog kapni a biztosítótól, hogy mekkora önrészt vállalt a szerződésében.
Magasabb önrésszel évente néhány ezer forintot meg lehet spórolni, de kisebb (félmillió forint alatti) károknál kétszer akkorra önerőt vállalni, és így csak a nagyobb káresemények esetén nyújtanak valódi védelmet. Ada esetében ez minden tekintetben nagy kárnak számít, így függetlenül attól, hogy milyen cascót kötött, fizetni fog neki a biztosító. Az egyetlen kérdés csak az, hogy mennyit.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az autósok egyébként az idei év első öt hónapjában átlagosan 76 500 forintért kötöttek teljes körű casco-szerződést, ami csaknem 10 százalékkal haladja meg az előző év hasonló időszakában mért szintet (69 300 forint). Tavaly több mint 41 milliárd forintot fizettek ki a biztosítók a cascóval rendelkező autótulajdonosoknak.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








