Lecsapott a jégkatasztrófa: hiába a biztosítás, ezeknek a magyaroknak nem jár kártérítés
Számíthat a biztosító segítségére az, akinek ónos eső következtében keletkezik kár az autójában, lakásában?
Számíthat a biztosító segítségére az, akinek ónos eső következtében keletkezik kár az autójában, lakásában?
Magyarországon folyamatosan nő a forgalomba helyezett járművek száma, ami elsősorban a személyautók bővülésének köszönhető.
Nőtt az újonnan megkötött kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások száma a Netrisknél. Az idei harmadik negyedévben közel 127 ezer szerződést kötöttek az autósok.
Enyhén csökkent a gépjármű-biztosítások száma az idei év első felében.
vihart követő napokban a cascobiztosítások és a lakásbiztosítások iránti érdeklődés is jócskán megnőtt.
Az utóbbi években tomboló nyári viharok okán körbekérdeztük a hazai biztosítókat, hogy mik a legfontosabb tudnivalók a jégkárokra köthető biztosításokkal kapcsolatban.
A népszerű márkák közül a Daciákra, Suzukikra és az Opelekre lehet olcsóbban kgfb-t kötni.
A MABISZ által nemrég közzétett adatok alapján az évek óta csökkenő tendenciát mutató autólopások száma is némiképp emelkedni kezdett az elmúlt években.
Folyamatosan rendezik a biztosítók a március 11-i, az M1-es autópályán bekövetkezett tömeges baleset résztvevőinek kárigényeit.
A leggyorsabban azok számíthatnak teljes kárrendezésre, akik rendelkeznek casco szerződéssel.
A biztosítók nem várják meg a hivatalos rendőrségi vizsgálatok végét, illetve a felelősség kérdésének tisztázását, hanem az ügyfelek érdekében megkezdik a kártalanítást.
Tavaly is pusztított az időjárás: a viharokhoz kapcsolódó károk száma megközelíti a csőtörésekét.
A gyorsjelentések nyomán a társaságok eddig 1,8 milliárd forintot fizettek ki vagy tartalékoltak kifizetésekre.
Sok szempontot kell figyelembe vennie annak, aki most venne elektromos autót, hiszen az átlagot meghaladó áramfogyasztásért jelentősen többet kell már fizetni.
Akik évente általában 7-10 ezer kilométert vezetnek, átlagban 30-40%-ot is megtakaríthatnak ezzel a konstrukcióval.
Egy Mercedesre évi közel 1,9 millió forint CASCO-díjat fizet a tulajdonosa, a legidősebb kötelezővel rendelkező autó pedig 1923-ban készült.
Több mint 27 ezer forintos átlagdíjon kötötték meg az érintettek az új, kötelező biztosításaikat az év végi kampányban.
Az elmúlt hetekben ismét megnőtt a vadbalesetekről beszámoló hírek száma, ami összefügésben áll az állatok párzási időszakban megváltozó viselkedésével.
Komoly gazdasági recesszió felé tartunk, melyben a korábbi életszínvonal fenntartása a legtöbb embernek lehetetlen lesz.
Kedvezőtlen hatással van a casco díjaira is az infláció: sok százezer autóst érint ez is.