A német autógyártók a pénzügyi válság óta nem tapasztalt nyomás alá kerültek a július-szeptemberi időszakban - derül ki az EY könyvvizsgáló és tanácsadó cég hétfőn...
Péntektől két forinttal emelkedik a gázolaj átlagára a hazai töltőállomásokon; a benzin ára ezúttel nem változik. Ez azt jelenti, hogy a benzint átlagosan 411-412 forintos, a gázolajat pedig 428-429 forintos literenkénti áron tankolhatják majd az autósok.
Péntektől bruttó két forinttal emeli a MOL a gázolaj nagykereskedelmi listaárát, míg a benzin ára most nem változik. Mindez azt jelenti, hogy az olajtársaság a benzin literjét bruttó 390,6, a gázolajét pedig bruttó 406,6 forintért adja majd a kiskereskedőknek.

Bár az egyes kutak árképzése egymástól eltérő, az autósok nagyjából ugyanilyen mértékű változással (2 forintos gázolajár emelés és a benzin árának változatlanságával) szembesülhetnek majd péntektől az állomásokon. Ez azt jelenti, hogy a benzint átlagosan 411-412 forintos, a gázolajat pedig 428-429 forintos literenkénti áron tankolhatjuk majd.
Az egy évvel ezelőtti szintekhez képest a benzin literjét még mindig 25 forinttal, a gázolajét pedig 6 forinttal olcsóbban vásárolhatjuk meg. Ez a benzin esetén 5,7 százalékos, míg a dízel esetén 1,4 százalékos csökkenésnek felel meg.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








