A presztízsberuházásként indult Üveggyár sorsa évek óta kérdéses volt, most végleg leáll az autógyártás Drezdában.
A négy legnagyobb japán autógyártó világszerte 3,4 millió autót hív vissza, miután az utasoldali légzsák lehetséges meghibásodását fedezte fel a szerkezet beszállítója.
A beszállító Takata Corp szóvivője csütörtökön arról tájékoztatott: a meghibásodás nyomán előfordulhat, hogy az utasoldali első légzsák nem fújódik fel. A szóvivő leszögezte ugyanakkor, hogy a társaságnak nincsen tudomása olyan esetről, amikor a meghibásodás sérülést okozott volna.
A Toyota világszerte 1,73 millió, Európában 490 ezer autót hív vissza szervizeibe. A társaság közlése szerint az autóikon mintegy 1-2,5 órás munkával cserélik ki a rossz levegőpumpát. A Honda világszerte 1,14 ezer autót hív vissza, a Nissan 480 ezret, a Mazda pedig 45,5 ezret.
A beszállító Takata részvényárfolyama 9 százalékkal esett csütörtökön.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








