13 °C Budapest
Két profi futballcsapat a meccsvonalnál a stadionban zajló éjszakai játék során

Elképesztő számok: ilyen gigapénzt ért a hirdetőknek 30 mp a Super Bowl-on

2025. február 12. 13:17

A Super Bowl idei közvetítése minden idők legnézettebb televíziós műsora lett az Egyesült Államokban. A Nielsen nézettségmérő ügynökség adatai szerint rekordszámú, 127,7 millió néző követte figyelemmel a vasárnapi döntő mérkőzést - számolt be a Reuters.

A Nielsen kedden közzétett jelentése szerint a Fox csatorna által közvetített Nemzeti Futball Liga (NFL) bajnoki döntője új mérföldkövet jelentett a televíziózás történetében. A nézőszám magában foglalja azokat is, akik a Fox hálózatán, a Fox Deportes és Telemundo csatornákon, valamint a Fox tulajdonában lévő Tubi streaming szolgáltatáson keresztül követték az eseményt otthonukban, bárokban vagy éttermekben.

A Kansas City Chiefs és a Philadelphia Eagles összecsapása a második negyedben érte el a csúcspontját, amikor 137,7 millióan nézték meg a mérkőzést. Az Eagles végül 40-22-re diadalmaskodott a Chiefs felett. A félidei show-ban Kendrick Lamar rapper lépett fel.

A Super Bowl évről évre az amerikai televíziózás legnagyobb eseményének számít. Népszerűsége az elmúlt években tovább nőtt, miközben a hagyományos televíziós műsorok nézettsége általában csökkenő tendenciát mutat. Az előző nézettségi rekordot tavaly állították fel, amikor 123,7 millióan követték a mérkőzést. Az idei Super Bowl hatalmas üzleti lehetőséget jelentett a hirdetőknek is.

A vállalatok akár 8 millió dollárt is fizettek 30 másodpercnyi reklámidőért a mérkőzés alatt, ami jól mutatja az esemény kiemelt jelentőségét a marketingszakemberek számára.

Címlapkép: Getty Images

Jelentem Mégsem
0 HOZZÁSZÓLÁS
Csak bejelentkezett felhasználó szólhat hozzá. Belépés itt!
Még nincsenek hozzászólások. Legyél te az első!
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. március 27. csütörtök
Hajnalka
13. hét
Március 27.
Színházi világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33