Közel ötvenezer vendéget fogadott a 20. születésnapját ünneplő Mátraszentistváni Sípark a 2023-2024-es téli szezonban.

A Super Bowl idei közvetítése minden idők legnézettebb televíziós műsora lett az Egyesült Államokban. A Nielsen nézettségmérő ügynökség adatai szerint rekordszámú, 127,7 millió néző követte figyelemmel a vasárnapi döntő mérkőzést - számolt be a Reuters.
A Nielsen kedden közzétett jelentése szerint a Fox csatorna által közvetített Nemzeti Futball Liga (NFL) bajnoki döntője új mérföldkövet jelentett a televíziózás történetében. A nézőszám magában foglalja azokat is, akik a Fox hálózatán, a Fox Deportes és Telemundo csatornákon, valamint a Fox tulajdonában lévő Tubi streaming szolgáltatáson keresztül követték az eseményt otthonukban, bárokban vagy éttermekben.
A Kansas City Chiefs és a Philadelphia Eagles összecsapása a második negyedben érte el a csúcspontját, amikor 137,7 millióan nézték meg a mérkőzést. Az Eagles végül 40-22-re diadalmaskodott a Chiefs felett. A félidei show-ban Kendrick Lamar rapper lépett fel.
A Super Bowl évről évre az amerikai televíziózás legnagyobb eseményének számít. Népszerűsége az elmúlt években tovább nőtt, miközben a hagyományos televíziós műsorok nézettsége általában csökkenő tendenciát mutat. Az előző nézettségi rekordot tavaly állították fel, amikor 123,7 millióan követték a mérkőzést. Az idei Super Bowl hatalmas üzleti lehetőséget jelentett a hirdetőknek is.
A vállalatok akár 8 millió dollárt is fizettek 30 másodpercnyi reklámidőért a mérkőzés alatt, ami jól mutatja az esemény kiemelt jelentőségét a marketingszakemberek számára.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Fenntarthatóság és sztármárkák: ezek a legfrissebb trendek a drogériákban
Utánajártunk, hogy mekkora a keresletnövekedés a celebmárkák iránt és hogyan zajlik a termékfejlesztés.
-
Megtérülhet egy csúcskategóriás robotporszívó? A Dreame X50 Ultra Complete válasza meglepő! (x)
Elsőre két dologgal érdemes tisztában lennünk! Az első kérdés, hogy Ön olyan átlagos háztartások közé tartozik-e, amelyek évente több száz órát töltenek takarítással? A második kérdés, hogy mennyit ér Önnek a szabadidő?
-
Minőség és hagyomány a Gyulahúsnál a kiváló termékekért (x)
A Gyulahús Kft. Gyulai Pokol szalámija kiérdemelte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, bizonyítva a tradicionális gyártás kiválóságát.
-
Állampapír? Globális piacok? TBSZ? - A szakértő válaszol (x)
A Lightyear befektetési platform március 5-én webináriumot szervezett az állampapírokról és a tartós befektetési számla (TBSZ) előnyeinek kihasználásáról.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


