Kiderült az igazság a magyar influenszerek sokmilliós gázsijáról: tényleg olyan egyszerű meló?
Lassan teljesen új szabályokat kell alkotni miatta az élet számos területén, de okosan használva az AI nagy segítségére lehet az emberiségnek. Interjú.
Lassan teljesen új szabályokat kell alkotni miatta az élet számos területén, de okosan használva az AI nagy segítségére lehet az emberiségnek. Interjú.
A fiatal előadó szerint a világ összes tudása elérhető a neten, ezért cserébe pedig támogatni kéne a tartalomkészítők munkáját.
Vannak olyan magyar videósok, akik egy-egy szponzorált tartalomért súlyos milliókat kérnek - mesélte interjúnkban Horváth András, aki azt is elárulta, mennyit keres a YouTube-on.
Az újdonság a jó marketing alapja és a hosszú, a fogyasztókat minden fázisba bevonó stratégia a a siker kulcsa – véli a szakember.
A médiumokban közzétett hirdetések idegen nyelvű szövegeit, néhány kivételtől eltekintve magyarul is meg kell jeleníteni. Most komoly ellenőrzésbe kezd a fogyasztóvédelem.
Érdemes fenntartásokkal kezelni a gyanúsan csábító, hangzatos ígéreteket tartalmazó reklámokat az interneten.
Az áruházlánc hetente megjelenő, 40-48 oldalas szórólapja januártól kizárólag online formában lesz elérhető
A hazai reklámpiacon az online szegmens fejlődik a legerőteljesebben, évek óta stabil növekedés jellemzi, ami tavaly elérte a 8 százalékot.
Tömegével égetik el a Balenciaga ruháikat és cipőiket a vásárlók, miután a luxusmárka újabb kampánya fulladt teljes kudarcba.
Óriási a megosztottsága a magyar vásárlók körében annak, hogy van-e még létjogosultsága a papír alapú boltos, akciós kiadványoknak vagy nincs.
Egyre gyakrabban jelennek meg hirdetések olyan kütyükről, amelyekről azt állítják: kevés energiából is ki tudnak fűteni egy nagyobb szobát. Ám ez átverés.
481 millió követőjével Cristiano Ronaldo lesz a foci-vb legbefolyásosabb játékosa: a portugál szupersztár minden egyes posztja durván 1,5 milliárd forintot ér.
Gigabírságot kapott a cég, de együttműködtek, így még jobban is jártak egy kicsit.
Olcsóbb csomagot kínál a streaming-szolgáltató, de cserébe reklámokat kell nézni közben.
Most már biztos: érkeznek a reklámok a Netflixre, bármennyire is ellenezte ezt korábban a streamingszolgáltató.
Azok a vállalatok, amelyek nem felelnek meg az új szabályoknak, nettó árbevételük 10 százalékáig terjedő pénzbírsággal is büntethetőek
A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára.
Vélhetően a gyógyszerekre vonatkozó ágazati szabályokat megsértve reklámozták ezt a terméket.
A rokonszenves karakterekkel sikeresen szólítják meg a vásárlókat
A Netflixnek nem sikerült az előfizetői számát növelni az utóbbi negyedévben, úgyhogy most drasztikus lépésekre készülnek.