Vilmos walesi herceg elvitte 12 éves fiát, György herceget egy londoni hajléktalanokat segítő szervezethez.
A Biden-adminisztráció még Trump beiktatása előtt átadná a fennmaradó 6 milliárd dolláros segélyt Ukrajnának, hogy az ország erősebb pozícióba kerüljön a tárgyalások során – közölte Jake Sullivan nemzetbiztonsági tanácsadó. Figyelmeztetett, hogy az amerikai támogatás megszüntetése globális kockázatokkal járhat.
Még Donald Trump januári beiktatása előtt odaadná a fennmaradó 6 milliárd dolláros segélyt Ukrajnának a Biden-adminisztráció - mondta az AP hírügynökség szerint Jake Sullivan nemzetbiztonsági tanácsadó. Hozzátette: ha az Egyesült Államok megszünteti az Ukrajnának nyújtott támogatást, az globális kockázatokkal járhat. Joe Biden szerdán fog tárgyalni az átadásról Donald Trumppal, szóba fognak kerülni a legfontosabb nemzetbiztonsági kérdések is, így az ukrán háborúról is eszmecserét fognak folytatni.
Az AP emlékeztet: Trump a kampányában azt ígérte, 24 óra alatt, sőt akár még hivatalba lépése előtt lezárja az orosz-ukrán háborút. Most Jake Sullivan azt mondta, a demokrata országvezetés legfőbb célja januárig az lesz, hogy „Ukrajna a lehető legerősebb pozícióba kerüljön a fronton, hogy végül a lehető legerősebb pozícióba kerüljön a tárgyalóasztalnál is”. Vlagyimir Putyin korábban területáradásokhoz kötötte a béketárgyalásokat, amit az ukránok megtagadtak. Sullivan előrelépést vár a gázai és dél-libanoni harcok befejezésére, valamint a Hamász által fogva tartott izraeli túszok kiszabadítására tett erőfeszítések terén is.
Felmérés: Áldás, vagy átok a hitel?
A hitel, mint pénzügyi termék megítélése 2024-ben sem egyértelmű. Éppen ezért a Pénzcentrum és a Bankmonitor közös kutatásában arra keresi a választ, hogy az „átlagember” hogyan gondolkozik a hitelekkel kapcsolatban. Arra vagyunk kíváncsiak, mit gondol a lakosság arról, hogy valóban lehet a hitel egy értéket teremtő eszköz, amivel gyarapodhatunk, vagy a társadalmi megítélés szerint inkább negatív vonatkozásai vannak a hitelfelvételnek. Segítsd a munkánkat, és töltsd ki az aláébbi felmérést arról, vajon mi jellemzi a bank és az adós viszonyát Magyarországon.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








