Egy pakisztáni üzletember és azeri riválisai titkos hálózatot építettek az orosz olaj kijuttatására a világpiacra.
Egy háromhavonta egyszer kötelezően befizetendő adó hatására októberben jócskán megugrott az orosz költségvetés olaj- és gázbevétele szeptemberhez képest, de így is jelentősen elmaradt tavaly októberhez viszonyítva.
Az olaj- és gázbevétel 1211 milliárd rubel (12,35 milliárd dollár, 1 rubel=3,81 forint) volt októberben, 57 százalékkal felülmúlta a szeptemberit, ami a negyedévente egyszer fizetendő nyereségalapú olajadónak köszönhető. Az októberi olaj- és gázbevétel meghaladta a várt 1170 milliárd rubelt, de elmaradt a tavaly októberi 1630 milliárd rubeltől.
Az olaj- és gázbevételek az orosz költségvetés legfontosabb bevételi forrásai voltak az elmúlt évtizedben, arányát tekintve harmadát/felét adták. Az idei évre a költségvetés 10,7 ezer milliárd rubel olaj- és gázbevételt irányzott elő, ami 21 százalékkal több tavalyhoz képest, amikor az alacsonyabb olajárak és a gázexport visszaesése miatt 24 százalékkal csökkent a bevétel.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








