A spanyol fogyasztóvédelmi minisztérium közleménye szerint az Airbnb 65 122 hirdetése sértette meg a fogyasztóvédelmi szabályokat.
Szlovák orvosok hétfőn összeülnek, hogy felmérjék Robert Fico miniszterelnök egészségi állapotát. Megvitatják annak lehetőségét, hogy a súlyos, de stabil állapotban lévő Ficot Besztercebányáról Pozsonyba szállítsák - tudósított a Reuters. .
A helyi sajtó pénteken közölte a hírt miszerint Szlovákia miniszterelnökének, Robert Fico-nak az egészségi állapotát hétfőn fogják felmérni, hogy eldöntsék, szükséges-e őt Besztercebányáról Pozsonyba szállítani. "Fico állapota jelenleg súlyos, de stabil, és korlátozottan képes kommunikálni" - tájékoztatott Peter Pellegrini, az ország megválasztott elnöke csütörtökön.
A támadás, amely több mint két évtizede az első jelentős merénylet volt egy európai politikai vezető ellen, nemzetközi felháborodást váltott ki. Elemzők szerint ez rámutat Szlovákia és Európa politikai légkörének polarizálódására.
Címlapkép forrása: MTI/EPA/Martin Divisek
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








