A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Meghosszabbítja üzletei nyitvatartását a Balaton és a Velencei tó környékén a turisztikai főszezon során az ALDI. Az áruházlánc az érintett boltokban nagyobb forgalomra számít, ezért a nyár folyamán kiemelt üzletekké nyilvánítja ezeket, ahol a dolgozók automatikusan magasabb bérkategóriába kerülnek. Júniusban újabb egységgel bővül a cég balatoni hálózata: megnyílik az áruházlánc második üzlete Keszthelyen.
Az iskolai szünidő beköszöntével jelentősen nő a legnagyobb turisztikai régiókba érkező látogatók száma. Ezt az ALDI az üzleteibe érkező vásárlók számán is tapasztalja, ezért a nyár folyamán számos intézkedéssel biztosítja a zökkenőmentes bevásárlási lehetőséget.
A kiemelt áruházak hétfőtől szombatig reggel 6:30-tól vagy 7-től este 21, illetve 22 óráig tartanak nyitva, míg vasárnap is 7-től legtöbbjük este 20 óráig várja a vásárlókat.
A kiemelt forgalmú üzletté nyilvánítás egyúttal azt is jelenti, hogy az itt dolgozók magasabb bért kapnak. Az ALDI országosan egységes bértáblát alkalmaz, vagyis minden áruházában földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül ugyanaz a bér, ez alól a nagy forgalmú, kiemelt üzletek a kivételek, amelyekben a nagyobb vásárlószám miatt magasabb fizetést kapnak az ott dolgozók. A kiemelt üzletekben a 8 órára vetített kezdő bér bruttó 355 100 forint, míg egy 10 éve az ALDI-nál dolgozó eladó a 11. évtől 449 500 forintot keres. A népszerű nyaralóhelyeken elhelyezkedő ALDI-áruházak így nem csupán a vásárlók, hanem a bolti dolgozók körében is népszerűek: a nyári szezonban a vállalat bolthálózatán belül több mint 100-an kérik át magukat az üdülőhelyek üzleteibe, így számukra a magasabb bér mellett a kirándulás, kikapcsolódás lehetősége is adott. A vállalat az érintett dolgozók számára szálláslehetőséget is biztosít.
Az idei szezonban tovább nő az ALDI hálózata a Balaton környékén. 2020. június 25-én nyílik az áruházlánc második keszthelyi üzlete, a Csapás út 7-9. szám alatt. Az új keszthelyi üzlet megnyitása után, országszerte 145 üzlettel van jelen az ALDI Magyarországon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Férfiválogatott - Tökéletes főpróba a hoki-vb előtt az olaszok vendégeként
- Őrizetben az orosz védelmi miniszter helyettese
- Továbbra is korlátozások és vám nélkül jöhetnek az unióba az urkán termékek
- Látóhatáron egy újabb üzemanyagár-sapka - a nap hírei
- Kész az új gyermekvédelmi törvénycsomag
- Kemény hangot ütött meg hatalmas országokkal szemben Azerbajdzsán elnöke