Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
A rugalmas foglalkoztatási modell sikerét igazolja, hogy a többség részmunkaidőben dolgozik az Aldinál, mégis kimagasló, más szektorokkal is versenyképes bért tudhat magáénak - mondta el többek között a Világgazsaságnak Bernhard Haider, a diszkontlánc hazai ügyvezető igazgatója
- mondta el lapnak Bernhard Haider. Az Aldi hazai ügyvezető igazgatója hozzátette: a több milliárd forintos fejlesztés jóval nagyobb hűtött-termék kínálatot tesz lehetővé, egyúttal 50 fővel növeli raktári dolgozók létszámát, így csak a logisztika területén több mint 550 embernek adnak munkát.
A szakember a járványhelyzettel kapcsolatban elmondta, a márciust több hullámban pánikvásárlások jellemezték, áprilisban viszont elmaradt a várakozásoktól a húsvéti forgalom a korábbi felhalmozások, illetve a kijárási korlátozások miatt. Bernard Haider szerint májusra már kirajzolódtak az új fogyasztói trendek: a home office és a sokáig zárva tartó vendéglátóipari egységek miatt sokan főztek otthon, amit az alapvető és tartós élelmiszerek iránti megnövekedett kereslet is igazol.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








