A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
A tavalyi évhez képest 30 százalékkal több bútort értékesített Magyarországra a Vivre online lakberendezési áruház. A magyar vásárlók által legkeresettebb bútordarabok a kanapék, a fotelek, az étkezőasztalok és székek, valamint a lakberendezéshez használt textíliák köréből kerülnek ki, a vásárlások átlagos kosárértéke pedig mára eléri a 35 ezer forintot.
Még néhány évvel ezelőtt is csak vonakodva vásároltak bútort interneten keresztül a magyarok, akik többnyire inkább csak a dekorációs termékek között válogattak. Mára ez a trend megfordulni látszik, és a nagyobb bútorok iránti érdeklődés egyértelmű növekedést mutat. A rendelések száma a kereskedő adatai szerint a tavalyi évhez képest 30 százalékkal emelkedett idén, és az online lakberendezési áruház működési területének kilenc országából a magyar piac az összes értékesítés 12 százalékát adja.
Idén ősszel az egy vásárlásra jutó átlagos kosárérték elérte a 35 ezer forintot. A Magyarországra értékesített termékek 34 százalékát bútorok, 24 százalékát konyhai és fürdőszobai eszközök, 20 százalékát lakástextilek, 12 százalékát lakberendezési dekorációk, 8 százalékukat világítótestek, 10 százalékot pedig a divat, a szépség kategóriák termékei és az utazáshoz használt kiegészítők teszik ki.
- mondta el Andrei Stanescu, az áruház kereskedelmi igazgatója.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát
- Már az idén milliárdos üzletté válhat a női élsport
- Újabb amerikai egyetemen tüntettek palesztinpárti diákok
- Lezárták az M7-est Balatonvilágosnál
- Újabb fordulat a német kémbotrányban: már egy EP-képviselő ellen is nyomoznak
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján