Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Több mint 770 millió e-mail szivárgott ki, és nagyon magas a kiszivárgott jelszavak száma is. Érdemes ellenőriznünk, hogy áldozatul estünk-e, szerencsére erre is van mód.
Elképesztő mennyiségű jelszó és e-mail cím szivárgott ki nemrég - írja az Index. Az Egyes Számú Gyűjtemény névre keresztelt adathalmazról az alábbi számokat olvashatjuk:
- 2 692 818 238: ez az összes kiszivárgott emailcím és jelszó száma,ami több különböző adatszivárgásból adódik össze; az adatok több ezer különböző forrásból származnak.
- 1 160 253 228: a kiszivárgott emailek és jelszavak egyedi kombinációjának száma. Ilyen esetekben a jelszavak már érzékeny adatnak számítanak, de az emailcímek nem. És jócskán akad közöttük használhatatlan szemét is.
- 772 904 991: a kiszivárgott egyedi emailcímek száma. Az összes, a témával foglalkozó hírforrás ezt a számot emlegeti, mivel mostanáig ennyit töltöttek föl a Have I Been Pwned (HIBP) oldalára.
- 21 222 975: ez pedig a kiszivárgott egyedi jelszavak száma.
Ha ellenőrizni akarod, hogy a te adataid is kiszivárogtak-e, ezen az oldalon könnyen megteheted. A HIBP oldalán azt is ellenőrizheted, hogy az adatok milyen forrásból származnak. Eddig 2,2 millióan vették igébnybe a szolgáltatást, és 768 ezren érintettek voltak a szivárgásban.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








