A fővárosi temetőkben drasztikusan csökken a sírhelyek újraváltási aránya: koporsós temetkezéseknél mindössze 4, urnáknál pedig 10 százalék a megújítás.
Jelentős kiadás elé néz az, aki kilátogat a hétvégén a Forma-1 Magyar Nagydíjra. Az akár több tízezer forintos jegyárak mellett ugyanis a helybeni kiadások is jelentősek: egy kisebb vagyonba kerül a tikkasztó hőségben jóleső ásványvíz vagy sör, az ételekről már nem is beszélve. Mutatjuk, hogy mekkora pénztárcával érdemes kimenni a Hungaroringre.
Egyáltalán nem lehetetlen feladat egy kisebb vagyont otthagyni a Forma-1-es Magyar Nagydíjon, hiszen már a jegyekért is akár több tízezer forintot kell kifizetnie annak, aki a helyszínen szeretné nézni az autóversenyt. A július 27. és július 29. között megrendezett versenyen rengeteg kategóriájú jegy közül válogathatunk:
90 euróért (29 ezer forintért) például vehetünk egy hétvégi állójegyet, de a tribünön helyet biztosító, úgynevezett Super Gold Hétvége jegyért már 450 eurót (146 ezer forintot) kell kifizetni.
Ha pedig a verseny ideje alatt valaki vásárolna magának némi üdítőt, esetleg ételt is, akkor további jelentős kiadásokkal fog szembesülni: amint egy olvasónktól megtudtuk, egy sörért 1 000, fél liter vízért 600 forintot kérnek el, míg az üdítőkért 800 forintot.

Értelemszerűen még ennél is drágábbak az ételek: egy rántott húsos buciért 4 000 forintot, egy saslikért 3 500 forintot kérnek el. Az sem ússza meg sokkal olcsóbban, aki csak úgy nassolna valamit, hiszen egy darab főtt kukoricáért 1 000, egy óriás sós perecért 1 500 forintot kérnek el.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

Úgy tűnik egyébként, hogy tavalyhoz képest nem változtak jelentősen az árak: egy évvel ezelőtt 3 eurót kértek el egy sörért, míg a sült krumplit 800 forintért, a kenyérlángost 1 100 forintért, egy szelet pizzát pedig 1 200 forintért árultak. Ami pedig a jegyeket illeti: a már említett Super Gold Hétvége jegyet egy évvel ezelőtt is 450 euróért vásárolhatták meg a Forma-1 rajongói.
Akár helikopterrel is mehetünk
A repülni vágyóknak idén is adott volt a lehetőség, hogy helikopterrel utazzanak ki a Hungaroringre. Persze ennek is megkérték az árát: egy Budapest-Hungaroring-Budapest transzferért fejenként 370 eurót (120 ezer forintot) kell kifizetni, míg egy Budapest-Hungaroring, illetve egy Hungaroring-Budapest transzferért 195 eurót (63 ezer forintot). Az árak már tartalmazzák a taxi transzfert a heliportra.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








