Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
A Pénzcentrum azzal kapcsolatban végez most kutatást az olvasók körében, hogy a veszélyhelyzet elrendelése óta (március 11.), hogyan változtak meg az időtöltési szokások, főként annak hatására, hogy jelentősen több időt kénytelenek az emberek a négy fal között tölteni. Arra is kíváncsiak vagyunk, mennyiben nőttek vagy csökkentek a háztartások költségei a korlátozások hatására. A felmérésben való részvétel önkéntes és anonim. A kitöltés maximum 15 percet vesz igénybe. Előre is köszönjük, ha a kitöltéssel hozzájárulsz a munkánkhoz!
A kijárási korlátozásokat március 28-án rendelték el, azonban már a veszélyhelyzet kihirdetése után sok munkáltató küldte home office-ba dolgozóit, és sok szülő arra kényszerült, hogy az iskolabezárásokkal maga oldja meg a gyermekfelügyeletet. Így lehet, hogy már sokan nyolcadik hete vannak otthon, és kimozdulásra alig van lehetőségük. Az otthon töltött idő alatt megnőtt a digitális ezsközök használata, így sok háztartásban a "digitális rezsi" is nőtt. A Pénzcentrum most azt méri fel olvasói körében, hogy hogyan változtak az időtöltési szokások és a kiadások a veszélyhelyzet elrendelése óta.
Köszönjük, hogy segíted a munkánkat a kérdőív kitöltésével!
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








