Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Használhatatlan kütyüket kaptak a nagyik, dédik: így totál pénzkidobás a karácsonyi ajándék
A karácsony szinte mindig költséges időszak. Még rosszabb azonban a helyzet, ha feleslegesen adunk ki pénzt olyan ajándékra, amelyet aztán a szüleink nem tudnak használni. Egy friss felmérésből kiderül, hogy sokkal több embert érint ez a probléma, mint ahányan azt karácsonykor hajlandóak bevallani. A "köszönöm" elrebegése után sok szülőnek és idősebb családtagnak halvány fogalma sincs arról, hogyan hozhatná ki a legtöbbet az ajándékba kapott új technológiai eszközökből.
A magyarországi válaszadók közül magát technológiai újoncnak valló minden hatodik szülő (16%) úgy nyilatkozott, hogy több mint egy hónapjába telt az ajándékba kapott technológiai eszköz beállítása. A Kaspersky "The Rise of Can You Just..." (azaz "Egyre több a "Tudnál-e segíteni...?" kérdés") című jelentése rámutat, hogy a szülőknek a barátok vagy a fiatalabb családtagok segítsége nélkül nehezükre esik a legtöbbet kihozni a technológiából és a kütyükből.
Ezek a megállapítások megalapozottak, ugyanis a felmérésben részt vevő, 16 évesnél idősebb gyermekeket nevelő magyar szülők 35%-a tartja magát technológiai újoncnak. Ezen szülők több mint fele (52%-a) számolt be arról, hogy napi szinten küzd technológiai kihívásokkal a nagyobb gyermekei segítsége nélkül.
- mondja David Emm, a Kaspersky vezető biztonsági kutatója.
Az idei ünnepi időszakban a szülők sok bosszúságtól kímélhetik meg magukat és rövidíthetik le az ajándékba kapott technológiai ketyerék beállítására fordított időt, ha megnézik a Kaspersky útmutatóit. Az ismertetők alapján tudni fogják, hogyan használják az ajándékba kapott eszközöket, és nem kell kérdésekkel nyaggatniuk a szeretteiket.
A kutatás módszere
A reprezentatív (nem, kor, régió) online felmérést az Arlington Research független piackutató ügynökség 13 országban (Egyesült Királyság, Ausztria, Franciaország, Németország, Magyarország, Olaszország, Japán, Hollandia, Portugália, Románia, Spanyolország, Svájc és USA) 2019. április első felében 11 000 ember részvételével készítette.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Korányi G. Tamás az osztalékfizetésekről: a legtöbb részvényes dörzsölheti a tenyerét
- Keresik a Szépművészeti új igazgatóját
- Tanúskodni hívták Joe Bident
- Újfajta, félelmetes fegyvert tesztelhet élesben Oroszország
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás