Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
A tavalyi évben 21 ezerrel kevesebb üzletben vásárolhattunk, mint nyolc évvel korábban 2010-ben. Drasztikusan csökkent például a ruha- vagy könyvesboltok száma, ugyanakkor sokkal több a pékség és a zöldséges - számol be a Világgazdaság.
2018 végén 122 ezer kiskereskedelmi üzlet működött Magyarországon, 21 ezerrel kevesebb, mint 2010-ben - derült ki a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) Helyzetkép a kiskereskedelemről, 2018 című kiadványából. 2010-től 2012-ig ráadásul még emelkedett, 2013-tól azonban folyamatos a csökkenés. Az élelmiszer-kereskedések száma a 2010. év végi 43,5 ezerről a tavalyi évre 10 százalékkal, 39 ezerre csökkent.
A vegyesboltok száma 21 százaléklak visszaesett, a szakosodott élelmiszerüzletek száma azonban 4,8 százalékkal emelkedett, főként a kenyér-pékáru, édesség-, valamint a zöldség-gyümölcs üzletek száma. A non-food kategóriájú egységek száma a múlt évben 81 ezer volt, csaknem 17 ezerrel kevesebb, mint 2010-ben. Látványosan visszaesett a ruházati szaküzletek, az egyéb iparcikkszaküzletek, a festékek, vasáruk, barkács- és építési anyagok szaküzletei, valamint a könyv-, újság-, papíráru-szaküzletek száma. Ugyanakkor nőtt a humán- valamint az állatgyógyászati termékek boltjainak száma.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








