Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Első alkalommal nyitott bútoráruházban üzletet az Extreme Digital. Az e-kereskedő arra számít, hogy a Kika soroksári üzletében kiemelt forgalmat bonyolít majd háztartási gépekből és különböző otthoni kiegészítőkből.
A Kika kívül-belül teljesen megújult soroksári áruházában nyitja meg új, tizenhetedik szaküzletét az Extreme Digital, de a magyar online kereskedő mellett az Abra Bútor is ugyanitt nyitja meg üzletét. Mindhárom vállalkozás a nemzetközi Steinhoff-cégcsoport tagja, a közös helyszínnel pedig komplett megoldást nyújthatnak azoknak a vásárlóknak, akik otthonukat rendezik be vagy újítják fel.
Az azonos cégcsoporthoz tartozó áruházak együttműködése nyomán az e- kereskedő soroksári üzletében vásárlóknak hamarosan arra is lehetősége lesz, hogy a bútor áruházakban megrendelt bútorral azonos napon szállíttassák házhoz ingyenesen az otthonukba kiválasztott hűtőgépet, mosógépet, vagy egyéb háztartási eszközt, esetleg nagyképernyős televíziót.
- nyilatkozta Várkonyi Balázs, a cég társalapító ügyvezető igazgatója.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A lakberendezési cikkeket kínáló partnerekkel való együttműködés azért is kiemelten fontos, mert a vállalat statisztikái szerint a mosogatógépek és sütők 70-75 százalékát beépíthető kivitelben vásárolják az ügyfelek, de már az eladott hűtőgépek 30 százaléka is ilyen kivitelű. Emellett a magyar vásárlók egyre nagyobb képernyős tévét választanak, az 50 colos vagy még ennél is nagyobb óriásképernyők praktikus elhelyezéséhez pedig szintén megfelelő bútort kell választani.
Új üzletével a már bevált hibrid üzleti modelljét erősítik, vagyis a vállalat online áruháza mellett hagyományos üzleteket is működtet. Ezekben a boltokban az óriási raktárkészletből azonnal meg lehet vásárolni a legnépszerűbb termékeket, másrészt szakemberek segítenek a vevőknek a megfelelő termék kiválasztásában és a hitelügyintézésben is. Emellett akár online vásárlás esetén is lehetőség van arra, hogy a vevő személyesen fizesse ki, és vegye át rendelését.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








