Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Túl olcsón, 135 forintos áron tett a polcaira UHT tejet a Penny üzletlánc, a Tej Terméktanács erre feljelentette őket - értesült a napi.hu.
A Penny üzletlánc 135 forintos áron kínált UHT tejet üzleteiben. Az ágazati szakmai szervezet szerint azonban még Szlovákiából sem lehet ennyire olcsón beszerezni úgy a tejet, hogy azt még csomagolás és szállítás után, ilyen olcsón rakják a polcokra.
A Tej Terméktanács úgy számolt, szerintük a 135 forintos tej nettó ára 128 forint, ennyiért nem lehet jó minőségű tejet értékesíteni a magyar árviszonyok között. A hazai felvásárlási ár 100 forint, Szlovákiában ennél magasabb. Az alapanyag mellett a csomagolásnak, szállításnak is vannak költségei, ezért tartják irreálisan alacsonynak a Penny árait.
Sőt Harcz Zoltán, a szakmai szervezet ügyvezető igazgatója az üggyel kapcsolatban azt mondta a lapnak, nem csak a tisztességtelen árat vizsgáltatnák meg, hanem a tej beltartalmát is.
Az üzletlánc az olcsó tejjel kapcsolatban elmondta, magyar piacról nem tudta azt a mennyiséget beszerezni, amellyel ki tudta volna elégíteni a boltjai igényeit, ezért kellett importtal pótolni a beszerzéseit. A diszkont ehhez azt is hozzátette, hogy 11 terméke magyar nyerstej alapú, egy termékük pedig importból származik. Ezen felül azt nem közölték, hogy mennyiért vásárolták meg az ominózus, most polcra került tejet, de azt igen, hogy minden jogszabályt betartottak.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Franciaországban minden templom elé rendőri erőket vezényelnek a húsvéti ünnepekre
- Ünnepi műsorok az InfoRádióban – Arénák
- Teljes a patthelyzet a bécsi repülőtéren
- Kiderült, mikor választják meg az új Nemzet Színészét
- Nestlé-vezérigazgató a Boci csoki eladásáról: nincs miért aggódni, marad a megszokott, kiváló minőség
- Megnyílt a Nyugati pályaudvaron a felújított keresztaluljáró