Emellett kábítószergyanús növényi anyag is előkerült, ezért a pénzügyi nyomozók értesítették a rendőrséget.
Túl olcsón, 135 forintos áron tett a polcaira UHT tejet a Penny üzletlánc, a Tej Terméktanács erre feljelentette őket - értesült a napi.hu.
A Penny üzletlánc 135 forintos áron kínált UHT tejet üzleteiben. Az ágazati szakmai szervezet szerint azonban még Szlovákiából sem lehet ennyire olcsón beszerezni úgy a tejet, hogy azt még csomagolás és szállítás után, ilyen olcsón rakják a polcokra.
A Tej Terméktanács úgy számolt, szerintük a 135 forintos tej nettó ára 128 forint, ennyiért nem lehet jó minőségű tejet értékesíteni a magyar árviszonyok között. A hazai felvásárlási ár 100 forint, Szlovákiában ennél magasabb. Az alapanyag mellett a csomagolásnak, szállításnak is vannak költségei, ezért tartják irreálisan alacsonynak a Penny árait.
Sőt Harcz Zoltán, a szakmai szervezet ügyvezető igazgatója az üggyel kapcsolatban azt mondta a lapnak, nem csak a tisztességtelen árat vizsgáltatnák meg, hanem a tej beltartalmát is.
Az üzletlánc az olcsó tejjel kapcsolatban elmondta, magyar piacról nem tudta azt a mennyiséget beszerezni, amellyel ki tudta volna elégíteni a boltjai igényeit, ezért kellett importtal pótolni a beszerzéseit. A diszkont ehhez azt is hozzátette, hogy 11 terméke magyar nyerstej alapú, egy termékük pedig importból származik. Ezen felül azt nem közölték, hogy mennyiért vásárolták meg az ominózus, most polcra került tejet, de azt igen, hogy minden jogszabályt betartottak.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








