A korábbi tendenciákhoz hasonlóan idén is az ingyenes hirdetések voltak a legkeresettebbek a használtpiacon, de nagy értékű áruk is szép számmal találtak gazdára.
Ma már nem kell vagyonokat költenünk arra, hogy jó bort kapjunk valamelyik áruházban: elég elmenni a legközelebbi Lidlig, Aldiig vagy Tescóig és biztosan találunk valami kedvünkre valót. A szaklapok is sorra méltatják ezeket a borokat, érdemes nyitott szemben járni. Most például féláron, mindössze 695 forintért vásárolhatjuk meg a 2014-es évjáratú Contado Del Grifo Chianti Classico vörösbort.
Az utóbbi időben egyre több kiváló minőségű bort találni a különböző áruházakban, megfizethető áron. Érdemes nyitott szemmel járni és elidőzni kicsit az áruházláncok boros részlegénél: igazi kincseket találhatunk.
A Művelt Alkoholista borblog egyik szerzője a hétvégén az egyik Lidlben bukkant egy 2014-es évjáratú Contado Del Grifo Chianti Classico vörösborra. A Vivino nevű, borokat értékelő közösségi alkalmazás adatbázisa alapján az átlagára 1300 forint és 363 értékelés alapján 3 csillagot ért el az 5-ből.
"Igazán jó alap-chianti, hozza a tipicitást, és nem vét hibát. Ilyen illata csak olasz vörösnek lehet: aszalt meggyes, finoman gyógynövényes és bőrös, egyszerűen nemességet áraszt. Kellően gyümölcsös és intenzív, hovatovább szokatlanul tiszta" - írják a blogon. Azt is megjegyzik, hosszasan tartogatni viszont nem érdemes, ha megvettük, néhány hónapon belül igyuk is meg.
Az ital egyébként 10 pontot kapott a Gault & Millau keretei közt működő borblogtól, ami nagyjából annyit tesz, a bort szívesen innák máskor is, és az íze, illata alapján valószínűleg fel is ismernék. A palackot Budán, a Huszti úti üzletben vették.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Ha valaki esetleg ráakad másik Lidl-ben is, és nem veszi meg azonnal az összes fennmaradó palackot, küldje el nekünk a helyszínt a penzcentrum@penzcentrum.hu címre, hogy tájékoztathassuk róla a többi olvasót is.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








