2025 is izgalmas évet hozott az elektronikai piacon: a magyar vásárlók továbbra is előszeretettel nyúltak a játékkonzolokhoz, okostelefonokhoz és laptopokhoz.
A McDonald's Magyarországon is bevezeti a Grimace Shake-et, a lila színű, áfonyás ízesítésű turmixot, amely a gyorsétterem ikonikus lila karakterének, Grimace-nek az 52. születésnapját ünnepli. Az ital, amely világszerte internetes mémmé vált, csak korlátozott ideig lesz elérhető a hazai éttermekben. - írta a 24.hu.
Július 24-től a magyarországi McDonald's éttermekben is kapható lesz a Grimace Shake, amely azonban csak átmenetileg gazdagítja a kínálatot, így az érdeklődőknek érdemes sietniük a különleges ital megkóstolásával.
A lila színű turmix a McDonald's egyik emblematikus figurájáról, a Grimace nevű lila szörnyről kapta a nevét. A karakter pontos mibenlétéről megoszlanak a vélemények: egyes források szerint egy két lábon járó ízlelőbimbó, mások szerint egy életre kelt turmix. Annyi bizonyos, hogy a figura imádja a hideg tejturmixokat és a kólát - írta a 24.hu.
A Grimace Shake tavaly nyáron, a karakter 52. születésnapja alkalmából debütált az Egyesült Államokban, ahol azonnal virális jelenséggé vált. A #GrimaceShake hashtag a TikTok és YouTube egyik legnépszerűbb címkéje lett, ahol felhasználók tömegei osztottak meg vicces videókat, amelyekben különféle furcsa helyzetekbe vagy bűnügyi jelenetekbe kerülnek a lila ital elfogyasztása után.
Az eredetileg mindössze négy hétig forgalmazott termék fokozatosan jelent meg a világ különböző országaiban, és most, két év várakozás után, Magyarországra is megérkezett.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Grimace Shake népszerűségét nem csak a különleges lila színe és a McDonaldland karakterével való kapcsolata adja, hanem az íze is. A magyar McDonald's honlapja szerint a turmix vaníliafagyi és áfonyaaroma egyedi kombinációja, amely bogyós gyümölcsök ízvilágát idézi.
Az elmúlt öt évtizedben Grimace számos reklámban szerepelt, többek között egy emlékezetes jelenetben Donald Trump is feltűnt vele egy hirdetésben mintegy három évtizeddel ezelőtt.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








